مرکز تولید کفش چرمی زنانه اداری

حفظ سلامت پا به عنوان قلب دوم انسان اهمیت زیادی دارد. انتخاب کفش مناسب در محیط اداری و کار به سلامت پاها کمک زیادی می کند. خانم ها اهمیت زیادی به تیپ و استای خود می دهند. بهترین نوع کفش اداری برای خانم ها، کفش چرمی زنانه اداری است زیرا چرم همیشه شیک به نظر می شود و مزیت های زیادی نسبت به سایر انواع کفش ها دارد. در این مجموعه کفش چرمی زنانه اداری از مرغوب ترین چرم ها تولید می شود و به سراسر کشور عرضه می گردد. اعتبار این مجموعه به واسطه ی کیفیت بالای کفش چرم تولیدی آن است.

مرکز تولید کفش چرمی زنانه اداری

معرفی نحوه تولید کفش چرمی

معرفی نحوه تولید کفش چرمی کفش های چرمی دارای منافذی است تا هوا در کفش جریان یافته و از بروز بوی بد پا جلوگیری شود. این نوع کفش اداری دارای بافت نرم و منعطفی است تا در ساعات طولانی کار حس خوبی را به استفاده کننده منتقل کند و فشار و خستگی کم تری به پاها منتقل شود.

در روش تهیه و تولید کفش چرمی اداری ابتدا با شابلون های مخصوص توسط کارگران ماهر چرم را با دقت فراوان برش می دهند و سپس با دستگاه های مخصوص ضخامت چرم را در همه ی سطوح یکسان می کنند. بعد از این مرحله نقاطی که باید روی هم دوخت شود با چسب کاری به هم چسبانده می شوند و در نهایت دوخت با ظرافت خاصی انجام می گردد و تزیینات روی کفش انجام می گردد این تزیینات می تواند با دستگاه های متفاوت مانند هویه کاری و یا دوخت با نخ های خاص و رنگ های زیبا انجام شود. سپس کفی و پاشنه ی کفش با توجه به قالب آن با دستگاه مخصوص برش داده شده و به رویه بالایی کفش پرس می شود. برای نصب پاشنه از دوخت محکم و میخ و چسب های مخصوص نیز استفاده می شود و در نهایت با سمباده و واکس به کفش جلا می بخشند.

مرجع فروش کفش چرمی زنانه اداری

مرجع فروش کفش چرمی زنانه اداری کفش چرم زنانه اداری طرفداران زیادی دارد. در هنگام خرید باید این نوع کفش را از مراکز فروش معتبری تهیه کنید. در این مجموعه کفش چرمی ساده، کفش چرمی مشکی و انواع طرح ها و مدل های کفش با توجه به کفش های مد روز دنیا عرضه می گردد تا پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

کارشناسان این مجموعه به شما کمک می کنند تا بهترین نوع کفش را متناسب با نیازتان تهیه کنید و در هر ساعتی سفارش خود را ثبت کنید. ما خود را در برابر ارسال به موقع محصول خریداری شده متعهد می دانیم تا بدون هیچ اسیبی در اسرع وقت ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما