مراکز خرید کیف چرمی دست دوز

چرم ها چون دارای دوام و استحکام زیادی هستند به عنوان مواد اولیه برخی صنایع به کار برده می‌شود و محصولات تولید شده با آن ها از عمر طولانی برخوردار خواهند شد. کیف چرمی دست دوز توسط دست هنرمندان دوخت می شود و برای آن باید زمان زیادی صرف شود. مراکز خرید این کیف ها را می توان فروشگاه‌های آنلاین دانست که اقدام به توزیع کیف های با کیفیت در بین مردم می کنند.

مراکز خرید کیف چرمی دست دوز

مدلهای مختلف کیف چرمی دست دوز

مدلهای مختلف کیف چرمی دست دوز کیف های چرمی دست دوز در انواع مختلف و مدل های زیبا دوخت می‌شوند. این کیف ها به صورت جا کارتی، کیف پول، کیف های دوشی، کوله پشتی، کیف دستی و حتی کیف های اداری وجود دارند و تولید انواع مختلف این کیف ها نیازمند زمان و هزینه بسیاری می باشد. در نتیجه قیمت آن ها نسبت به سایر کیف ها گران تر است. البته دوام و کیفیت آن ها نیز به مراتب بیشتر شده و لوکس بودن این کیف ها اهمیت بسزایی دارد. خانم ها و آقایانی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت می دهند، می توانند با تهیه این کیف های دست دوز در مهمانی ها و مجالس مختلف بدرخشند

تمام مدل کیف ها را می توان به روش دست دوز نیز تولید کرد. در این روش، دوخت ها با دست انجام می‌شود و برای این کار نیازمند ابزارهایی هستیم که بتوان کیف ها را با آن سوراخ نمود و سپس با سوزن های مخصوص این کیف ها را به هم دوخت کرد. انواع کیف چرمی در رنگ های مختلف توزیع می شود رنگ بندی کیف های زنانه اهمیت زیادی دارد و خانم ‌ها می‌توانند با توجه به رنگ لباس هایشان کیف های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مشخصات کیف چرمی دست دوز

مشخصات کیف چرمی دست دوز کیف چرمی دست دوز دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد دراین کیف ها دوخت به صورت یک دست انجام می‌شود و هر چه این دو خت ها مرتب تر باشند. دوام و کیفیت چرم ها بیشتر می شود. این کیف ها دارای پارگی نیستند و از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارهستند. قیمت کیف چرمی نسبت به سایر کیف ها بسیار بالاتر است و حتی نوع دوخت دستی آن ها نیز روی این قیمت‌ها تاثیرگذار می‌باشد و سبب می‌شود این کیف‌ها قیمت بیشتری پیدا کند.

زیرا دوام و استحکام زیادتری دارد سطح رویه ای کیف های چرمی باید مدام نرم باشد و این کار با استفاده از واکس ها و روغن های مخصوص انجام می‌شود. در تولید کیف های چرمی دست دوز از بهترین انواع ابزار ها و یراق ها استفاده می شود. زیپ هایی که در این کیف ها به کار برده می شود سطح صاف و صیقلی دارند و بسیار درخشان هستند و سایر تزیینات کیف ها نیز دارای جنس استیل می باشد و در رنگ های طلایی و سفید موجود هستند.

پخش کننده کیف چرمی دست دوز درجه یک

پخش کننده کیف چرمی دست دوز درجه یک توزیع کیف دست دوز از طریق سایت های اینترنتی به راحتی انجام می‌شود. تولیدکنندگان پس از آن که محصولات خود را دوخت زدند. آن ها را در فضای مجازی معرفی کرده و مشتریان می توانند از طریق همین سایت ها سفارش خرید خود را ثبت کنند و در بازه ی زمانی کمی به قیمت درب تولیدی خریداری کنند. همچنین تولید کننده هایی که در خانه مشغول دوختن انواع این کیف ها با دست هستند می توانند سفارش خود را در این سایت ها مشاهده کنند و طبق این سفارشات، اقدام به تولید کیف ها کنند.

فروشگاه های کیف فروشی سطح کشور نیز توزیع کننده کیف های چرمی دست دوز درجه یک می باشند. این توزیع کننده ها ابتدا خرید عمده خود را انجام می‌دهند و سپس آن را با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند که اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. و مصرف‌کننده در این روش خرید باید جدا از هزینه زیاد وقت و زمان زیادی را نیز صرف کند.

1

  1. سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم، کیف های چرمیتون از چرم گاو هست یا بز؟ و اینکه اگه میشه قیمت کیف ها رو برای خرید عمده بهم بگید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما