قیمت کیف چرمی زیپ دار مردانه

قیمت کیف چرمی زیپ دار مردانه بسته به نوع جرم آن متغیر میباشد اگر در فرآیند تولید محصولات از چرم خالص حیوانات استفاده شود قطعاً قیمت آن بالاتر خواهد بود از سوی دیگر شما میتوانید ، از کیف تولید شده با استفاده از چرم خالص به مدت زمان طولانی تری استفاده کنید و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

قیمت کیف چرمی زیپ دار مردانه

مشخصات کیف چرمی زیپ دار

مشخصات کیف چرمی زیپ دار تولید کیف چرم در سراسر دنیا رونق بسیار زیادی در یکی از بهترین و مرغوبترین نوع کیف های موجود می باشد ، از زمان قدیم ایرانیان در فرآیند تولید محصولات خود از پارچه های چرمی طبیعی استفاده می نموده و علت اصلی آن کیفیت و طول عمر بسیار بالای آن می باشد یکی از مهمترین مشخصات کیف چرمی زیپ دار زیبایی ظاهری آن می باشد که شما می توانید برای مهمانی ها و مجالس از آن استفاده کنید و باعث افزایش زیبایی و شکوه افراد نیز می شود.

نکته بسیار مهم و جالب انواع کیف های چرمی شستشوی آسان می باشد شما می توانید به راحتی محصولات را با استفاده از انواع مواد شوینده شستشو دهید البته استفاده از واکس ها و روغن های آماده موجود در بازار تاثیر بسیار عالی برای طول عمر محصولات دارد و باعث افزایش زیبایی ظاهری آن میشود.

فروش کیف زیپ دار مورد استقبال قرار گرفته و شرکت‌های تولیدکننده این محصولات را برای آقایان و همچنین خانم‌ها در تنوع طرح و مدل های متنوع ارائه می‌دهند و می‌توان گفت که جزء پرفروش ترین و زیبا ترین کیف ها در سراسر دنیا می باشد از جمله رنگ های پرکاربرد کیف چرم طبیعی میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • کیف چرم مشکی براق
  • کیف چرم مشکی مات
  • کیف چرم قهوه ای
  • کیف چرم کرم

راهنمای انتخاب کیف چرمی زیپ دار باکیفیت

راهنمای انتخاب کیف چرمی زیپ دار باکیفیت شرکت های زیادی اقدام به تولید کیف چرم زیپ دار پولی در سایزهای مختلف نموده اند که آقایان و خانم‌ها می‌توانند آنها را خریداری کنند شما برای تهیه این محصولات ابتدا باید نیاز خود را در نظر بگیرد برخی از کیف‌های پول سایز کوچکی دارد که برای نگهداری انواع کارت ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

در هنگام خرید کیف چرم ابتدا باید به جنس مواد به کار برده شده در هنگام تولید این محصولات توجه داشته باشید به طور کلی انواع کیف چرم شامل دو مورد می باشد؛

کیف چرم مصنوعی

یکی از پرفروش ترین نوع کیف های چند در سراسر دنیا می باشد که علت اصلی فروش بالا زیبایی ظاهری و همچنین قیمت مناسب آن می‌باشد البته به طور کلی پارچه‌های چرم مصنوعی نیز شامل چندین مورد می باشد که اگر شرکت‌های تولیدی از پارچه چرم درجه یک استفاده کند بنابراین طول عمر این محصولات نیز بسیار بالا خواهد بود.

کیف چرم طبیعی

بهترین و بزرگ ترین برندها در کشورهای اروپایی و آسیایی در فرآیند تولید انواع کیف چرم پول از پوست حیوانات استفاده می‌کند که بهترین و مرغوبترین نوع پوست بز و همچنین پوست گوسفند باشد زیرا انعطاف پذیری این محصول بسیار بالا بوده و همچنین زیبایی ظاهری زیادی دارد.

سفارش کیف چرمی زیپ دار مردانه

سفارش کیف چرمی زیپ دار مردانه بیشتر مردان تمایل به استفاده از انواع کیف چرم مردانه دارد البته یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن در فصل‌های مختلف سال میباشد که شما میتوانید این محصولات را در مدلهای مختلف تهیه نمایید ما کاتالوگ را در نظر گرفته ایم که شما میتوانید به راحتی با استفاده از گوشی تلفن همراه نیز از کاتالوگ ما دیدن نمایید و متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را سفارش بدهید.

پس از ثبت سفارش کیف چرمی زیپ دار مردانه کارشناسان فروش و این محصولات را در بسته بندی های کابل مسکن برایتان ارسال می نامند شما می توانید در هنگام سفارش این محصولات را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنید مشتریان که کیف پول را به صورت عمده و تعداد بالا خریداری کنند می‌توانند از تخفیفات منحصر به فرد و ویژه ما نیز بهره‌مند شود.

سفارش و خرید به صورت اینترنتی باعث کاهش اتلاف وقت مشتریان می‌شود و این موضوع باعث شده است که مشتریان زیادی استقبال نمایند و این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

5

  1. کیف های پول چرم شما به دلیل فضای گسترده ای که ارائه میدن باعث راحتی کاربران و مصرف کنندگان برای قرار دادن انواع مدارک شخصی میشن

  2. سلام وقتتون بخير
    ،قيمتها به چه صورته اگه عمده بخواهيم فرقي داره با تك فروشي؟رنگها به چه صورته؟مصنوعي هست چرمها يا به صورت طبيعي هست؟نحوه خريد و پرداخت به چه صورته راهنمايي كنيد

  3. این کیف پول های چرمی خیلی برای آقایون میتونه کاربردی باشه، به کارت بانکی و اسکناس هاشون نظم و سر و سامون میده.

  4. سلام کیف چرم مشکی براق
    کیف چرم مشکی مات قیمت لطف میکنید؟

  5. معمولاً محصولات چرمی به ویژه کیف های چرمی به خاطر ظاهر زیبا و خوبی که دارند توجه مردم را به خود جلب می کنند و فروش فوق العاده ای را نیز دارند، این نوع کیف ها نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی هم بسیار مشتری پسند می باشند.

    یکی از دلایلی که این نوع کیف ها فروش خوبی دارند کیفیت بالای آن ها می باشد، شما می توانید با گرفتن مشورت از فروشندگان و تولید کنندگان کیف چرمی اطلاعاتی درباره کیفیت کیف چرمی را به دست آورید و در نتیجه بهترین کیف را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما