قیمت خرید کفش زنانه چرمی

کفش زنانه چرمی، در طرح ها و کیفیت های گوناگون، تولید و روانه ی بازار می گردد؛ از این رو، قیمت های متفاوتی برای فروش آن در نظر گرفته می شود. البته، مشتری مداری و صرف نظر نمودن از سود زیاد؛ بر این قیمت ها، تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال، کفش زنانه ای، که با استفاده از مواد اولیه ی فوقِ مرغوب، و چرم صد در صد طبیعی، در طرح هایی، برگرفته از زیبا ترین مدل های اروپایی، در این مجموعه برای فروش موجود است. علی رغم کیفیت سوپر اعلاء و لاکچری، با قیمتی بسیار منصفانه و استثنایی قابل خرید می باشد.

قیمت خرید کفش زنانه چرمی

بررسی ویژگی های کفش زنانه چرمی استاندارد

بررسی ویژگی های کفش زنانه چرمی استاندارد آراستگی فاخر، زیبایی مثال زدنی و از همه مهم تر، تضمین سلامت قلب دوم، بانوان ارجمند، دلیلی شده؛ تا فرهنگ استفاده از ، کفش چرمی برای این قشر از جامعه، توسعه یافته، و الحق و الانصاف، صنعتگران خوش ذوق و هنرمند ایران زمین، نیز، برای پاسخگویی به این نیاز ضروری، سنگ تمام گذاشته اند.

خواندن این مطالب، توسط شما خواننده گرامی جای تبریک دارد، زیرا، در وهله ی نخست بیان گر تمایل شما، به استفاده از این کالای ارزشمند بوده و از سوی دیگر، مبین توجه خاص به حفظِ سلامت بدن می باشد.

بیشتر بخوانید: کفش چرم مردانه

با توجه به مطالب یادشده، در راستای افزایش اطلاعات خاص شما عزیزان، در ارتباط با ویژگی های کفش چرم زنانه ی استاندارد، برخی موارد حائز اهمیت و مفیدی که در انتخاب بهترین و استانداردترین، کفش موجود دربازار، راه گشای شما خواهد بود، به صورت موجز، در ادامه، تقدیم حضورتان خواهد شد:

  • تقاضای روز افزون، سبب گردیده تا انبوهی، از مدل های مختلفِ کفش چرمی، مانند: کفش چرم طبی، کفش چرم اداری، کفش چرم اسپرت، کفش چرم مجلسی تولید و روانه ی بازار گردد، لیکن، لازمه ی استاندارد بودن، رعایت برخی نکات اساسی در به کار گیری مواد اولیه ی مرغوب و مراحل تولید است، که از میان بخش زیادی از تولیدات یاد شده، صرفاً، تعداد کمی دارای این شرایط هستند.
  • چرم مورد استفاده، در کفش زنانه ی استاندارد، کاملاً طبیعی می باشد.
  • برای کاهش فشار به مفاصل و ستون فقرات، زیره ی این نوع از کفش ها از جنس ِ پلی اورتان تهیه ی گردیده است.
  • ارتفاع پاشنه ی کفش زنانه مناسب، کم تر چهار سانتی متر است.
  • آستر های به کار رفته در بخش داخلی کفش، که اغلب به صورت مستقیم با پوست پای بانوان در تماس است، از پارچه های نخی یا پنبه ای که ضد التهاب هستند تهیه می شود.
  • قسمت پشتی کفش استاندارد، که مرتب توسط ناحیه پشت پا( محدوده دو سانتی متری قسمت بالای پاشنه مد نظر است) تحت فشار می باشد؛ علی رغم اینکه، از مواد محکم و با دوام در ساخت آن استفاده می شود، در عین حال، باید، بسیار نرم و لطیف، باشد؛ تا از ضخم کردن ناحیه ی مذکور( اصظلاحاً زدن پشت پا) خودداری نماید.
  • تمام دوخت بودن( علاوه بر پرس حرارتی برای اتصال رویه به زیره، به صورت کامل دور تا دور آن دوخته شده باشد)از دیگر مشخصات و ویژگی های بارز کفش استاندارد می باشد.
  • کفه ی داخلی، باید دارای قوس مناسب( برای پر کردن فضای خالی در گودی کف پا) باشد.
  • یکی از موارد مهم، در کفش های استاندارد، رعایت شیب حد اکثر یک و نیم سانتی متری از محل قرار گیری پاشنه، تا نوک ِ انگشتان پا می باشد.( نقش مهمی در تقسیم صحیح وزن بدن و جبران فشار وارده از راه رفتن و یا ایستادن، بر استخوان های پا و مهره های کمر دارد)

معرفی انواع کفش زنانه چرمی بر اساس جنس

معرفی انواع کفش زنانه چرمی بر اساس جنس برای شما خواننده ی عزیز و گرامی، که از مشتریان پر و پا قرص و دائمی استفاده از کفش های چرم زنانه می باشید( به نویسنده، حق دهید، که فهمیدن این موضوع، نباید کار خیلی سختی باشد؛ چون شما الان، در حال مطالعه ی مباحثی، ویژه ی حرفه ای ها مد، شیک پوشان و مشکل پسندان بازار کفش زنانه هستید) برخی از انواع کفش های یاد شده، به اعتبار جنس به کار رفته، برای کمک به انتخابی شایسته، حضورتان تقدیم می گردد:

  • کفش های چرمی زنانه ای که با بهره گیری، از انواع چرم حیوانی ( گاو، گوسفند، شتر مرغ و در سایر کشورها ممکن است تمساح و کروکدیل نیز باشد) تولید می گردند؛ با توجه، به نوع این چرم، شامل مواردی همچون: کفش با چرم ها ابر وبادی، نیمه ورنی، تمام ورنی، نبوک و نوع بسیار مرغوبی به نام الگانت، می باشند.
  • کفش های تولید شده با انواع چرم مصنوعی، که منشاء گیاهی و یا شیمیای داشته و به دلیل قیمت پایین تر، از تقاضای بیشتری برخوردار هستند.

بررسی راحتی کفش های چرمی

بررسی راحتی کفش های چرمی هر آنچه از راحتی و فواید کفش های چرمی ساده، که حقیر قصد طرح و نوشتن آن، در این بخش را داشته باشم، به صورت تجربی، و عینی؛ برای استفاده کنندگانِ این کالای مفید و کارآمد ثابت شده؛ لیکن، بر حسب وظیفه، موارد اندکی،بنا بر وسعِ محدود این بخش، تقدیم حضور می گردد:

  • برای همیشه، از شر تعرق بیش از حد در پاها و بوی نامطبوع، رهایی می بابید.( به دلیل تبادل هوایی مناسب جنس چرم)
  • داشتن کفه داخلی قوس دار، از خستگی و درد مفاصل جلوگیری می نماید.
  • فضیا باز و زیاد در قسمت پنجه های کفش، انگشتان پای شما را، از چسبندگی و فشار بیش از حد ( بعضاً سبب زخم های بدی می شود) نجات می دهد.
  • انعطاف پذیری زیاد از حد کفش چرم طبیعی، خستگی را از پاها گرفته و احساس آرامش و راحتی دلچسبی ایجاد می کند.

صادر کننده کفش زنانه چرمی

صادر کننده کفش زنانه چرمی این مرکز، بعنوان یکی از مراکز صادر کننده کفش چرمی قدیمی، در حوزه کفش های زنانه، مجموعه ای بی نظیر از کفش های بسیار مجلل، مرغوب و فاخری، که توسط بهترین مدلیست ها و قالب گیرانِ طراز اول سطح کشور، بر اساس ارگونومی و طرح های مدرن و پر تقاضای بازار بین المللی، طراحی شده و با استفاده از مرغوب ترین چرم های وطنی تولید گردیده اند را با قیمتی منصفانه و فوق العاده ارزان، برای صادرات فراهم آورد ه است.

بیشتر بخوانید: کیف چرم عسلی

مرغوبیت سوپر اعلاء، متریال بی نظیر و قیمت تمام شده ی ارزان، در کنار بسته بندی با طرح های بین المللی و استاندارد، سبب شده تا سود و بازار مصرف این کالا، در تمامی کشور های هدف صادرات، به ویژه، کشورهای همسایه، به صورت صدر در صد تضمین گردد.

با توجه به مطالب یاد شده، این واحد صادراتی، آمادگی خود را، برای تعامل و همکاری سازنده، با کلیه ی تجار و بازرگانان فعال در این حوزه، در راستای گسترش فعالیت و توسعه ی کشورهای هدف، اعلام می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما