فروشگاه کفش چرم زنانه مجلسی

کفش های چرم جز گروه محبوب ترین کفش های موجود در بازار به شمار می آیند. چرم ماده ای طبیعی است که همواره از پوست جاندارانی مانند گاو تهیه می شود . کفش چرم در طرح ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شود. کفش چرم برای تمامی گروه های سنی موجود می باشد :« کفش چرم زنانه ، کفش چرم مردانه، کفش چرم بچگانه » . همچنین درباره کفش های چرم مناسبتی خاص را نمی توان در نظر گرفت و در تمامی مکان ها از جمله اداری مجلسی و … استفاده کرد. یکی از کفش های محبوب در میان بانوان کفش چرم زنانه مجلسی می باشد . کفش های چرم متفاوتی با کیفیت های گوناگون در بازار موجود است که گاهی کفش های چرم مصنوعی یا کفش های فوم به عنوان چرم طبیعی فروخته می شوند به همین علت بهتر است نحوه تشخیص کفش چرم طبیعی از چرم مصنوعی را دانسته و بلد باشید . همچنین باید راه های شناخت کفش چرم باکیفیت را دانست تا دچار اشتباه نشوید اما با خرید از مراکز پخش و توزیع کفش های چرم طبیعی می توانید با خیال آسوده و اطمینان کامل خرید کنید و از داشتن و استفاده کفش چرم مرغوب و با کیفیت لذت ببرید . مشهور ترین و بزرگ ترین تولیدی های کفش چرم ایرانی در مشهد و تبریز قرار دارند که همواره به عنوان بهترین ها در زمینه تولید و فروش کفش چرم شناخته می شوند.

فروشگاه کفش چرم زنانه مجلسی

روش های تشخیص کفش چرم مرغوب

روش های تشخیص کفش چرم مرغوب راه های زیادی برای شناخت و تشخیص چرم مرغوب و اصل از سایر چرم های بی کیفیت و مصنوعی می باشد که در ادامه با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد تا در هنگام خرید کفش چرم از اصالت و صحت آن مطمئن شوید .

چند مورد از نکات جهت تشخیص چرم اصل و مرغوب از چرم مصنوعی و فوم :

  1. یکی از راه های ساده تشخیص چرم اصل معمولا به این شکل است که محصولات چرم اصل دارای شناسه اصالت و مهر حکاکی شده و … هستند که مسئولان عرضه کننده کفش چرم اصل آنها را تهیه کرده اند و با بررسی آن نشان ها می توان به صحت اصیل بودن چرم پی برد .
  2. همان طورکه میدانید چرم های مصنوعی و فوم از پلاستیک ساخته شده اند و بدین ترتیب مقداری بوی پلاستیک دارند و شما اینگونه میتوانید چرم مصنوعی را شناسایی کنید.
  3. چرم های اصل از پوست حیوانات به دست می آیند و به همین خاطر رگه های پوستی حیوان مشاهده می شوند ، که به صورت رگه ها و خطوطی تصادفی ، پیوسته و بدون نظم و قائده مشاهده می شوند. اما با دقت در چرم های مصنوعی شاهد تکرار رگه های روی سطح آن هستید .
  4. به علت جنس متفاوت مواد سازنده در چرم طبیعی و مصنوعی جذب آب در آنها متفاوت است که می تواند یکی از ملاک های سنجش و شناخت این دو چرم از یکدیگر باشد. چرم مصنوعی به علت مواد سازنده پلاستیکی جذب آب در آن اتفاق نمی افتد و روی سطح آن می ماند اما چرم طبیعی به سبب تهیه از پوست جانوران جذب آب روی سطح آن امکان پذیر می باشد.

همان طور که گفته شد راه های زیادی برای شناخت و تشخیص جهت جدا سازی چرم های مصنوعی و طبیعی از یکدیگر می باشد که این چهار راه جز آسان ترین و در دسترس ترین راه ها می باشند که نیازی به تخصص خیلی زیاد در این حوزه نخواهد داشت.

بررسی کیفیت کفش چرم

در حال حاضر در فروشگاه های کفش چرم عمده ، کفش چرم با کیفیت های گوناگون توزیع و عرضه می گردد . به همین سبب بهتر است که راه های شناخت برترین کیفیت های کفش های چرم را بدانید تا بتوانید خودتان آنها را شناسایی کرده و خریداری نموده تا در نهایت استفاده کنید . هم اکنون ویژگی های عمومی کفش های چرم با کیفیت به طور کلی ذکر می شوند تا شما بتوانید در هنگام خرید آنها را بررسی کرده و با دقت کافی و لازم کفش چرم مرغوبی را تهیه کنید .

ویژگی های عمومی کفش چرم با کیفیت شامل موارد زیر است :

  • پاشنه مناسب و استاندارد که موجب آسیب رسیدن به ستون فقرات نشود.
  • کیفیت مناسب پاشنه بسیار مهم و مورد اهمیت است زیرا که در کفش های مجلسی زنانه پاشنه بسیار دیده می شود و باید دقت کرد که پاشنه سست نباشد و اتصال آن به کفش محکم باشد تا موجب شکستی پاشنه یا لق خوردن آن در پا هنگام راه رفتن نشود.
  • کیفیت دوخت و اتصال بالایی داشته باشد به طوری که بعد از چند بار استفاده پاره و غیر قابل استفاده نشود.
  • دوخت مرغوبی داشته باشد اگر دوخت زیر کار باشد و دیده نشود موجب زیبایی دو چندان آن خواهد شد اما اگر دوخت یا طراحی آن به صورتی بود که دوخت های آن درشت و نمایان بودند مشکلی ایجاد نخواهد شد.
  • حتما دقت کنید که پاشنه و کفی کفش آن کاملا محکم متصل شده باشد و از چسب های بی کیفیت و نا مرغوب استفاده نشده باشد.
  • کفش را حتما پوشیده و امتحان کنید و مشاهده کنید که آیا جنس چرم آن سفت و خشک است یا به صورت نرم می باشد؟ برخی از کفش های چرم سخت و خشک می باشند و پا در آنها احساس راحتی ندارد و همیشه زمانی که هر چیزی موجب از بین بردن احساس راحتی و آرامش شما می شود بهتر است که از آن دوری کرده و هنگام خرید از خریداری آن محصول صرف نظر کرده .
  • اگر کفی کفش نیز از چرم اصل و صدرصد باشد موجب جلوگیری رشد و فعالیت قارچ ها شده و مانع بوی بد پا می شوند این امر به خاطر توانایی عبور و جریان هوا در مواد چرم می باشد که موجب رفتن بوی نا خوشایند پاها می شود . با این حال این امر موجب رنگ گرفتن پاهایتان در هنگام استفاده می شود که خود یکی از نشانه های اصل بودن آن چرم می باشد .
  • سایز بندی ها و قالب های کفش های چرم گوناگون و متفاوت هست پس سایز معمولی شما می تواند تغییر کند ؛ بدین ترتیب در زمان خریداری کفش چرم توجه داشته باشید ممکن است سایز همیشگی شما نباشد پس بهتر است آن را پوشیده و امتحان کنید که آیا اندازه شما می باشد یا خیر.

تنوع در کیفیت امری طبیعی بوده و همیشه به چشم می رسد اما دانستن نکات درباره بهترین کیفیت می تواند راهنمایی بسیار بزرگ و تاثیر گذاری باشد. به علت تنوع کیفیت ویژگی های کیفی زیادی وجود دارد که در پیش چند مورد آن به صورت عمومی ذکر شدند .

عوامل موثر بر قیمت کفش چرم

عوامل موثر بر قیمت کفش چرم همان طور که همگی می دانید چرم از پوست جانوران تهیه می شود پس به طور عمده عامل اصلی قیمت و ارزش چرم را پوست حیوانی که چرم از آن بدست آمده است تعیین می کند و علاوه بر آن محیط زندگی جاندار و نژادش نیز مهم است . قیمت چرم هر حیوان در مقایسه با سایر حیوانات مختلف است پس باید گران ترین چرم ها یا در اصل گران ترین پوست را بشناسیم . چند مورد از عوامل موثر بر قیمت کفش چرم که بهتر است بدانید :

  • نوع حیوانی که چرم از آن تهیه شده است.
  • نژاد آن نوع حیوان که از پوستش چرم تولید شده اس.
  • ضخامت پوست و چرم ساخته شده.
  • اصالت و سلامت چرم استفاده شده.
  • مدل و طراحی کفش تولید شده.
  • خلاقیت و نوآوری در طرح کفش های چرم.
  • دقت به کار رفته هنگام تولید و ساخت کفش چرم.
  • ظرافت و زیبایی در محصول تولید شد .

نحوه تمیز کردن کفش چرم چگونه است؟

شناخت درست و کلی در ارتباط با خرید کفش چرم مهم می باشد اما استفاده صحیح و نگهداری از آن بسیار مهم تر شناخته می شود . همان طور که می دانید کفش های چرم در نسبت با سایر اجناس کفش ها در بازار گران تر می باشند پس بهتر است نگهداری از آنها را جدی گرفت و در این امر آگاه و کوشا بوده باشیم . حالا بهتر است که راه هایی برای تمیز کردن و تمیز نگه داشتن کفش های چرم بدانی .

نحوه تمیز کردن کفش چرم :

اگر روی چرم گرد و غبار و خاک های جزئی است با یک دستمال کشیدن ساده و راحت می توانید آنها را پاک کنید . اما اگر هدف شما برق انداختن چرم می باشد پس از پاک کردن با دستمال و ربودن خاک های روی سطح چرم می توانید با برس نرم آن را واکس کنید و خیلی راحت شاهد براقی و درخشندگی چشمگیر آن شوید.

روش های زیادی وجود دارند اما روشی که در ابتدا ذکر شد رایج ترین و شناخته شده ترین راه برای تمیز کردن کفش چرم می باشد و راه های دیگری نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید امتحان کنید . می توانید به جای استفاده از واکس مقداری سرکه ( سفید ) و آب با یک دستمال مرطوب تمامی لکه ها را پاک کرده و کفش ها را برق بیندازید.

راه های بسیار دیگری همواره کوجود می باشند و یکی از راحت ترین و فوری ترین آنها روغن کشیدن بوده است. ابتدا دستمال خشک را روغنی کرده و روی تمامی سطوح چرم می کشید و در نهایت شاهد جلا و درخشندگی چشمگیر آن خواهید شد. ( هر چند که درخشندگی آن به میزان براقی حاصل از واکس کشیدن نمی باشد . )

شوینده ها و پاک کننده های شیمیایی یا طبیعی زیادی برای پاک کردن کفش های چرم در بازار موجود است اما با راه های آسان تری نیز می توانید به نتیجه مطلوب خود برسید و بهتر است وقت خود را صرف انجام روش های عجیب و ناشناخته نکنید.

فروشنده کفش چرم صابونی

فروشنده کفش چرم صابونی کفش های چرم انواع و اقسام مختلف و گوناگونی دارند. یکی از انواع کفش چرم ، کفش چرم صابونی می باشد که بسیار شکیل و پر طرفدار است . این نوع کفش ها به علت بافت لطیف روی سطحشان با نام کفش چرم صابونی در بازار شناخته می شوند . هر نوع چرم طرفداران به خصوص خود را دارد و با توجه به سلایق آنها تولید و در بازار عرضه می گردند . کفش های چرم صابونی از دست چرم های طبیعی خارج است و شامل چرم های مصنوعی می باشد . فروشندگان موطف هستند تا برای تمامی اقشار که سلایق متنوعی دارند محصولا مورد نظر را تهیه و توزیع کنند بدین ترتیب فروشنده کفش چرم صابونی با توجه به نیاز خریداران و طرفداران موجود در بازار آن را تهیه کرده و وارد بازار می کنند.

صادرات کفش چرم ضدآب

در گذشته ذکر شد که چرم به علت تشکیل از لایه های پوستی جانوران شامل منافذ باز عبور و مرور هوا است که به همین سبب می تواند آب را به درون خود جذب کرده و نفوذ دهد . خیلی از چکمه ها و بوت های زنانه و مردانه در بازار با جنس چرم تولید شده اند زیرا علاوه بر زیبایی و شیک بودن می تواند گرم کننده باشد زیرا از پوست حیوانات ساخته شده اند اما در روز های بارانی و برفی دچار مشکل خواهید شد . نفوذ آب به درون چرم مشکلی مورد توجه است و به همین خاطر کفش های ضد آب تولید شده اند و با واسطه فروشندگان به بازار عرضه شده و حتی اقدام به صادرات آنها در بقیه نقاط جهان می کنند . از آنجا که ایران تولیدی های بسیار زیادی در زمینه چرم سازی دارد تولید کفش چرم ضد آب صورت گرفته و حتی درصدی از آن را به خارج از ایران و کشور های دیگر صادر می کنند .

سفارش کفش چرم عروسکی

سفارش کفش چرم عروسکی کفش چرم عروسکی جز دسته کفش چرم زنانه به شمار می آید . این کفش ها طراحی ساده تری نسبت به سایر مدل ها دارند و این موجب شده که خریداران این محصول را راحت تر بهتر می دانند و از لحاظ قیمت به صرفه تر می باشند . طرح های بسیار زیبایی در ساخت این نوع کفش های چرم عروسکی صورت گرفته که باعث شده طرفداران این حوزه نیز جمعیت زیادی از طرفداران چرم زنانه را مشتاق کرده. شاید این را شنیده اید که برخی معتقدند زیبایی در اوج سادگی می باشد، در مورد کفش های عروسک نیز این موضوع به همین شکل است زیرا سادگی در این طرح ها کاملا قابل مشاهده است و زیبایی و جذابیت آنها نیز به همان میزان به چشم می رسد و این سادگی عامل اصلی زیبایی در کفش های چرم عروسکی شده اند. با این حال مدل های متنوعی برای این سبک وجود دارد که به سلایق هر شخص بستگی دارد ولی به طور کلی در اوج زیبایی تنوع در انتخاب شما کمک می کند تا آنچه تطابق بیشتری با سلیفه شما دارد را یافته و خریداری کنید و تجربه خریدی لذت بخش و رضایتمندانه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما