صادرات کفش چرم ضدآب

در حال حاضر تنوع در دنیای کفش بسیار زیاد است و هر فردی نسبت به نمونه خاصی از کفش استقبال نشان می دهد. اما از بهترین انواع کفش می توانیم به کفش چرم ضدآب اشاره داشته باشیم. امروز صادرات آن بسیار زیاد است و خریداران نسبت به تهیه آن‌ ها به صورت مستقیم، از خود استقبال نشان می‌دهند، چرا که در این صورت خرید به صرفه تر است و دست دلالان از معامله حذف شده است.

صادرات کفش چرم ضدآب

مشخصات بارز کفش چرم ضدآب

مشخصات بارز کفش چرم ضدآب کفش پوششی است که وظیفه حفاظت از پا را بر عهده دارد. بهترین کفش ها معمولا از جنس چرم هستند. شما در هنگام انتخاب کفش چرم با کیفیت باید به گزینه های بسیار زیادی توجه داشته باشید تا تا پس از خرید کفش متوجه ضرری نشوید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما کفش را با چه هدفی خریداری می نمایید. شما می خواهید کفش خود را در سالن های ورزشی استفاده نمایید یا از کفش در شرایط دیگری می خواهید استفاده کنید.

کفش های چرم در مدل های متنوعی تولید می شوند که هر یک از آن ها ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال کفش های چرم مجلسی با کفش چرم برای کار متفاوت هستند، بنابراین ضرورت دارد که موقعیت و مناسبت استفاده از کفش را بدانید.

شما باید توجه داشته باشید که تهیه کفش چرمی با کیفیت اندکی هزینه بر است. اما انواع کفش های چرم به دلیل کیفیت مطلوبی که دارند و طول عمر خود، ارزش هزینه کردن را دارند، چرا که یک جفت کفش با کیفیت و گران به مراتب با صرفه تر از خرید چند جفت کفش بی کیفیت و ارزان است.

اندازه کفش باید کاملا متناسب با پای شما باشد تا بتوانید در مدت زمان طولانی تری و به راحتی از آن استفاده نمایید. کفش شما باید کاملا اندازه پایتان باشد تا شما متوجه ضرری نشوید و سلامتی شما را به خطر نیافتد.

کفش های چرم ضد آب نیازمند به مراقبت هم هستند، به عنوان مثال باید طریقه واکس زدن آن ها را به خوبی بدانید. واکس زدن مناسب کفش و براق کردن آن علاوه بر اینکه نشانه شیک پوشی و جذابیت است، می تواند طول عمر کفش را هم بالا ببرد. همچنین شما باید کفش چرم را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و به اصل بودن آن مطمئن شوید.

بهترین کفش چرم کفش است که علاوه بر ظاهر خوب خود با دوام و راحت می باشد، پاشنه کفش چرم استاندارد بوده و قالب آن خوب می باشد.

نحوه تولید کفش چرم

کفش چرم دارای اجزایی همچون رویه، زیره آستر پاشنه، قالب بندی و… می باشد در هنگام خرید باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید در نهایت کفش‌ چرم با کیفیتی را تهیه نمایید، از مهمترین ویژگی های کفش چرم با کیفیت، رویه کفش می باشد.

کفش چرم موجود در بازار در دو نوع رویه تهیه می‌ شوند، رویه با استفاده از چرم طبیعی بوده یا ساخته شده با چرم های پلاستیکی هستند، منافذی که رویه طبیعی در خود دارند می توانند به راحتی هوا را تبادل نمایند و باعث تنفس پا میشوند، کفش های با رویه چرم مصنوعی تبادل هوا نداشته و باعث بو و تعریق بیش از اندازه پا خواهند شد.

زیره های کفش چرمی عمدتا به دو دسته‌ی PU و PVC تقسیم می‌شوند. زیره‌های PU سبک تر هستند به علاوه بر این راحت و بادوام می باشند، توجه داشته باشید زیره کفش چرمی شما به هیچ عنوان نباید صاف باشد زیرا آج می تواند شما را در برابر لیز خوردگی محافظت نماید.

اما برای اینکه بتوانید مدت زمان استفاده از کفش چرم خود را بیش تر کنید، باید به نکاتی در زمینه مراقبت از این کفش توجه داشته باشید. باید بدانید که در صورت عدم رعایت نکات لازم، کفش چرم شما زیبایی و خوش حالتی خود را از دست خواهد داد کدر خواهد شد. این نمونه کفش در تقویت شخصیت شما نقش بسزایی دارد. شنا باید این کفش را در جای خشک نگهداری کنید که از غبار و رطوبت و نور مستقیم خورشید دور باشد.

اگر کفش چرم خود را داخل جاکفشی نگهداری می‌کنید، باید فاصله بین کفش‌ها را رعایت کنید. اگر کفش کناری کفش چرم شما، کفش ورنی باشد، موجب رنگ دادن به کفش چرم خواهد شد و کیفیت کفش شما را خواهد کاست. جعبه کفش بسیار مهم است و می‌ تواند مانع از خراب شدن کفش شما شود.

در صورتی که کفش شما در داخل جا کفشی چوبی باشد، باید با پارچه یا کاغذ روی آن را به خوبی بپوشانید؛ چرا که امکان دارد خاک های چوب بر روی آن ریخته شود.

پس از برگشتن از بیرون کفش خود را بسیار سریع در کمد یا قفسه کفش نگهداری نکنید؛ چرا که می‌ تواند باعث آسیب رساندن به کفش شما شود. توجه داشته باشید هر کفشی واکس مخصوص خود را دارد. در صورتی که از از واکس نامرغوب استفاده کنید، کیفیت عالی خود را از دست خواهد داد. استفاده دو یا سه بار واکس کفش در هفته توصیه می‌ شود.

عواملی که بر کیفیت کفش چرم تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت کفش چرم تاثیر دارد

از مهم ترین مواردی که ذهن بسیاری از خریداران کفش چرم را به خود مشغول کرده است، خرید کفش چرم اصل است‌. اما یک کفش چرم اصل چه ویژگی هایی دارد یا در هنگام خرید کفش چرم اصل باید به چه مواردی توجه نماییم. در این قسمت ما به شما توضیحات لازم را که باید در هنگام خرید کفش چرم اصل به آن توجه نمایید، خواهیم گفت.

از ابتدایی ترین و راحت ترین راه های تشخیص یک کفش چرم اصل، بوکردن کفش می باشد. شما باید در مغازه و در هنگام خرید محصولات چرمی را که دارای بوی شیمیایی هستند به هیچ عنوان خریداری ننمایید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های کفش چرم، برخورداری آن‌ ها از بافتی نرم و لطیف است. شما می توانید این ویژگی را با لمس کردن کفش متوجه شوید. در حال حاضر محصولات پلاستیکی تقلبی زیادی در بازار هستند و افراد زیادی با خرید آن ها متوجه ضرر خواهند شد، چرا که شباهت بسیاری به کفش چرم دارند. یکی دیگر از روش های تشخیص کفش چرم اصل، بررسی نقش و نگارهای روی آن می باشد. چرم طبیعی اصل دارای طرح هایی غیر تکراری و ناموزون است، بنابراین اگر در کفش متوجه طرح های تکراری شدید باید بدانید که آن جنس کفش، چرم اصل نیست.

همچنین افراد بسیاری هستند که از روش ریختن آب بر روی چرم برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن آن استفاده می‌ کنند، چرم طبیعی بسیار سریع آب را به خود جذب می کند ولی چرم های مصنوعی آب را به خود جذب نمی‌ کنند و قطعات آب بر روی آن‌ ها سر خواهد خورد.

یکی دیگر از راه های تشخیص کفش چرم اصل، سوزاندن آن است؛ چرا که چرم اصل در برابر حرارت هیچ گونه تغییری نمی کند، اما کفش چرم مصنوعی به راحتی در برابر حرارت از خود واکنش نشان می دهد و جمع خواهد شد.

شما می توانید از کفش چرمی برای ست کردن انواع و اقسام لباس های رسمی خود استفاده کنید. اما کفش چرمی نیز به مانند بسیاری از کفش های دیگر نکات نگهداری خاص خود را دارد. شما باید برای این که کیفیت اصلی کفش چرمی را حفظ کنید از آن مراقبت های ویژه ای داشته باشید.

در واقع برای دوام بیش تر این کفش، باید گرد و خاک موجود در سطح آن را خیلی سریع پاک کرده و آن را همیشه نرم و براق نگه دارید. در حال حاضر روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها کفش چرمی خود را در مدت زمان طولانی حفظ کنید، برای این کار شما نیاز به مواد زیر دارید:

  • یک پارچه تمیز و نرم
  • چند ورق روزنامه
  • مقداری آب
  • سرکه نیاز

قبل از انجام هر عملیاتی بر روی کفش چرمی باید گرد و خاک موجود در سطح آن را با یک پارچه نرم کاملاً از بین ببرید. اگر کفش شما بندی است، بند آن را جدا کنید و در ماشین لباسشویی آن را به خوبی بشویید.

برای پاک کردن لکه های موجود روی کفش چرمی با یک پارچه نم دار که آغشته به مقداری نمک است، سطح چرم خود را بمالید، بدون اینکه خیس شود.

اگر به دلیل استفاده از نمک، لکه ناچیزی بر روی کفش چرمی ایجاد شد، می‌ توانید ترکیب یکسانی از آب و سرکه سفید روی کفش چرم خود بکشید و لکه را از بین ببرید. در مرحله آخر با یک پارچه تمیز آن را خشک کنید.

اگر تمایل دارید که کفش چرمی ورنی خود را براق کنید، می توانید از انواع روغن های گیاهی برای این کار استفاده کنید، اما قبل از این کار حتماً روغن را روی نقطه کوچکی امتحان کنید.

چند نکته در مورد خصوصیات کفش چرم

در حال حاضر ما دارای انواع بسیار زیادی از کفش های چرم طبیعی هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. هر یک از انواع کفش های چرم در فصل و محیط خاصی استفاده می شوند، به عنوان مثال صندل های چرمی در مهمانی های شبانه بسیار استفاده دارند. اما چکمه چرم در فصول سرد سال استفاده می شوند. کفش چرمی تابستانه هم به دلیل تهویه مناسب در فصول گرم سال، استفاده بسیار زیادی دارند.

انواع کفش های چرم طبیعی از مزیت های استفاده بالایی برخوردار می باشند، در واقع کفش چرمی می‌ تواند از خود در برابر عوامل گوناگونی مقاومت نشان دهند و در برابر استهلاک به خوبی کیفیت اصلی خود را حفظ می نمایند. علاوه بر این در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و به هیچ عنوان با حرارت مستقیم آتش اشتعال نمی پذیرد.

توجه داشته باشید که کفش‌های چرمی هرگز از مد نمی افتند و به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند. عمر کفش های چرمی نسبت به سایر کفش ها بسیار بیش تر است، به همین دلیل از قیمت بیش تری برخوردارند. محصولات چرمی در مدت زمان طولانی می توانند به خوبی کیفیت خود را حفظ کنند، این سری از کفش ها با گذر زمان نرم تر و منعطف تر می شوند و به مرور زمان جذابیت ظاهری آن ها اضافه تر خواهد شد.

با وجود عمر طولانی کفش چرم ممتاز از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردارند و شما می توانید از آن ها در مدت زمان طولانی در کمال زیبایی و حفظ کیفیت استفاده نمایید.

در این بین کفش چرم صابونی از استقبال خرید خوبی برخوردارند، زیره این کفش ها دارای شیار هایی برای جلوگیری از لغزش است و کفی آن ضد باکتری و ضد حساسیت می باشد، بنابراین می توانید از آن در طول روز استفاده داشته باشید از قرار دادن این نمونه کفش در مقابل نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید و حتما برای تمیز کردن آنها از واکس مخصوصی بهره ببرید.

سفارش کفش چرم عروسکی

سفارش کفش چرم عروسکی در حال حاضر ما دارای انواع کفش چرمی درجه یک هستیم که هر یک از آن ویژگی خاص خود را دارند. پخش کننده کفش چرم جدید، تنوع را در زمینه فروش انواع کفش چرمی حفظ کرده و متناسب با هر سلیقه ای، نمونه از کفش ها را در اختیار فروشندگان قرار می دهند.

بنابراین شما می‌ توانید به راحتی و بدون دغدغه کفش چرمی مد نظر خود را تهیه نمایید. برای تهیه اقتصادی این نمونه از محصولات می توانید از همین درگاه اینترنتی به ثبت سفارش کفش چرم عروسکی خود بپردازید، با این وجود در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید داشت.

مرکز خرید کفش چرم قهوه ای

به دلیل استقبال بسیار زیادی از انواع این محصولات، فروش کفش چرم بسیار زیاد بوده و ارائه دهندگان با ارائه پویای خود باعث تعدیل نیاز بازار می‌ شوند‌. برای اینکه با نازل ترین قیمت کفش خود را تهیه کنید، می توانید نسبت به خرید کفش چرم عمده اقدام نمایید‌.

در این صورت خرید و فروش آن به صرفه تر خواهد شد و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

از طرفی بازار صادرات انواع کفش چرم ایرانی بسیار خوب بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود استقبال نشان می‌ دهند.

بازار فروش کفش چرم کالج

بازار فروش کفش چرم کالج به دلیل استقبال بسیار زیاد افراد نسبت به این نمونه از کفش ها، فروش کفش چرم بسیار زیاد بوده و افراد در هر نقطه از کشور می توانند به راحتی آن ها را خریداری نمایند. در این زمینه تولید کنندگان کفش چرم و مراکز فروش عملکردی پویا دارند و انواع کفش های چرم را در اختیار خریداران قرار می دهند. در واقع فروشندگان کفش چرم، به تعدیل نیاز و بازار می پردازند و افراد می‌ توانند بدون هیچگونه دغدغه‌ ای بهترین آن را در هر نقطه از کشور تهیه نمایند.

همچنین بسیاری از خریداران تمایل به تهیه کفش های چرم مرغوب به صورت عمده دارند که با تهیه آن ها به این صورت، می توانند خرید خود را به صرفه تر نمایند و با پرداخت کم ترین هزینه، به بهترین کفش ها دست یابند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما