خرید ویژه کیف چرم مجلسی

اگر نگاهی به بازار کیف زنانه کرده باشید دیده اید که بخش زیادی از کیف های زنانه موجود در بازار از جنس چرم تولید شده اند، از کیف هی چرم برای استفاده در دانشگاه ها، مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند، این کیف ها بیشتر جنبه رسمی دارند و در مدل های مختلفی تولید می شوند، برای خرید ویژه کیف چرم مجلسی می توانید سفارشات خود را در سایت ما به ثبت برسانید.

خرید ویژه کیف چرم مجلسی

آشنایی با نحوه تولید کیف چرم

آشنایی با نحوه تولید کیف چرم برای تولید یک کیف چرم زنانه نیاز به سرمایه زیادی ندارید و می توانید با تهیه چرم مرغوب اقدام به تولید این محصولات در طرح های متنوعی کنید برای این کار باید ابتدا طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید، برای این کار باید طرح را بر روی مقوا ایجاد کنید تا بتوانید یک نوع طرح آزمایشی از محصول اصلی ایجاد نمایید.

پس از این که طرح و ایده مورد نظر خود را بر روی مقوا تولید کردید لازم است که چرم مرغوبی را تهیه کنید، بعد از تهیه چرم باید مطابق با الگویی که طراحی کرده اید قسمت های مختلف آن را برش بزنید، البته می توان با استفاده از ماشین های چاپ اقدام به چاپ انواع طرح ها و برندهای مختلف بر روی چرم کرد.

بعد از این که قسمت های مختلف را برش زدیم دیگر به مراحل پایانی کار رسیده ایم، در این مرحله باید تمامی این برش ها را با استفاده از ماشین و چسب به هم متصل کنیم و یا در صورت نیاز این برش ها را با استفاده از چزخ خیاطی به هم بدوزیم، در این مرحله می توان انواع مختلف طرح ها همانند دسته های شیک و دکمه ها را برای این کیف ها در نظر گرفت.

قیمت کلی کیف چرم مجلسی

قیمت کلی کیف چرم مجلسی قیمت کلی کیف چرم مجلسی به کیفیت چرم این محصول بستگی دارد، چرم ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند، چرم های طبیعی به مانند چرم گاو باکیفیت تر از چرم های دیگر همانند چرم گوسفندی و چرم بزی می باشند به همین علت دارای قیمت بالاتری هستند.

ما انواع کیف چرم رنگی را با استفاده از چرم های طبیعی برای شما تولید کرده ایم، ما با استفاده از بهترین روش های دباغی اقدام به تولید انواع چرم رنگی کرده ایم تا توانسته باشیم به نیازهای شما عزیزان پاسخ دهیم.

مجموعه ما در امر صادرات کیف چرم فعالیت دارد، مشتریان عزیز دقت داشته باشید همواره از کیف هایی استفاده کنید که با استفاده از چرم های طبیعی تولید شده اند زیرا چرم های مصنوعی دارای کیفیت بسیار پایینی هستند و خیلی زود آسیب می بینند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما