خرید عمده کیف چرم عسلی

کیف چرم دارای انواع مختلف با رنگ بندی های متنوع می باشد که از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار است و با بهترین کیفیت و قیمت تولید شده و در اختیار بازار فروش و متقاضیان قرار می گیرد، جهت خرید عمده کیف چرم عسلی می توانید نمونه های مختلف و مدل های گوناگونی از آن‌ را با بهترین کیفیت و قیمت از نماینده فروش این محصول خریداری کنید.

خرید عمده کیف چرم عسلی

انواع یراق بکار رفته در تولید کیف چرم

انواع یراق بکار رفته در تولید کیف چرم در فرآیند تولید کیف چرم از لوازم مختلف و متعددی استفاده می شود که هر کدام از آنها دارای کیفیت‌ های مختلف با کاربردهای گوناگونی می باشند که در این راستا بسیاری از تولید کنندگان با شناختی که از فرآیند تولید و طراحی کیف دارند از یراق های مختلفی استفاده می نمایند.

یراق های به کار رفته در تولید کیف چرم بسیار مهم می باشد و اگر از جنس های مرغوب و با کیفیت و با اندازه، ضخامت و مقاومت های مختلف و مناسب استفاده شود می‌ تواند بر طول عمر کیف و بهترین کاربرد و کارایی آن تاثیر مثبتی گذارد.

زیپ به عنوان اولین و مهمترین یراق استفاده شده در طراحی و تولید کیف چرمی می‌ باشد که به عنوان فاکتوری موثر در زیبایی و همچنین بالا بردن امنیت لوازم قرار گرفته در آن محسوب می گردد و جهت بالا بردن زیبایی کیف باید همرنگ با نوع چرم باشد.

یکی دیگر از یراق هایی که در تولید کیف چرم استفاده می‌شود میخ و پرچ هایی می باشد که عمدتاً برای استحکام بالای کیف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای جنس های از قبیل مسی، چدن، برنج و جنس های متفاوت دیگری می باشد.

حلقه بند کیف یکی دیگر از یراق های به کار رفته در تولید کیف چرم می باشد که این نمونه حلقه ها برای عبور دادن بند کیف قابل استفاده می باشند و باید دارای مقاومت بالایی در برابر وزن های مختلف بوده و به راحتی پاره نشده و آسیب نبیند.

صادرات انواع کیف چرم عسلی

صادرات انواع کیف چرم عسلی واحد صادر کننده کیف چرم نمونه های مختلفی از این محصول مانند کیف چرم عسلی، کیف چرم زنانه، کیف چرم قرمز،‌ کیف چرم مشکی و مدل های مختلف و متفاوتی از آنها را بر حسب سلیقه و نیاز بازار فروش به کشورهای مختلف صادر می کند و آنها را در اختیار مشتریان و متقاضیان خود در کشور های مختلف قرار می دهد.

صادرات انواع کیف چرم عسلی با بهترین کیفیت و با تنوع بالایی انجام می‌ شود و با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد از جمله زیبایی، مقاومت در برابر ضربه و فشار،‌ طول عمر بالا و غیره سبب گردیده تا مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان خارجی قرار گرفته و با بهترین کیفیت در اختیار اختیار آنها قرار گیرد.

1

  1. محصول بسیار باکیفیت و شیکی است . مناسب خانمهایی که به ظاهر خودشون اهمیت میدن، و دوست دارند که همیشه خوش پوش و مرتب باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما