تولید عمده کفش چرم بچگانه ارزان

کفش چرم بچگانه دارای جنس و کیفیت بالایی است که علاوه بر راحتی و زیبایی، به راه رفتن آسان تر کودک هم کمک می کند. کفش بچگانه از جنس چرم در مدل های مختلفی تولید شده و طبق سفارش مشتری در حجم عمده یا جزئی به فروش می رسد. کفش بچگانه به شکلی طراحی می شود که پوشیدن و درآوردن آن آسان بوده و کودک به تنهایی هم از عهده انجام آن برآید.

تولید عمده کفش چرم بچگانه ارزان

سایزبندی انواع کفش چرم مردانه

سایزبندی انواع کفش چرم مردانه کفش های چرمی در مدل های مختلفی تولید می شود که در سه گروه اصلی زنانه، مردانه و بچگانه قرار می گیرند. هر کدام از کفش های این گروه دارای تنوع طرح و مدل فراوانی هستند. برخی کفش چرم چسبی و برخی دیگر بنددار بوده، تعدادی از آنها به شکل صندل تولید می شوند و بعضی طبی هستند.

در تمامی مدل های کفش چرمی باید یک سایز و اندازه استانداردی برای راحتی پا درنظر گرفته شود که همه تولیدکنندگان از آن پیروی کنند. کفش چرم مردانه هم دارای سایزبندی اصولی و استانداردی است. اغلب ابعاد پای آقایان بزرگتر از پای زنانه است به همین دلیل سایز بندی کفش مردانه گاهی تا شماره 47 یا 48 هم پیش می رود.

برای سایز بندی کفش مردانه باید فرم دقیق پا، و طول و عرض آن درنظر گرفته شود. سایز کفش باید به نحوی باشد که نوک انگشتان پا در فشار نبوده و پشت پا هم خالی نماند. هر گدام از این نواقص کفش موجب مشکلات متعدد برای پا و ایجاد ناراحتی و دردسر هنگام حرکت کردن می شود.

باوجود اینکه سایز بندی کفش مردانه دارای یک استاندارد مشخصی است، اما ممکن است با تغییر مدل کفش این سایزبندی دستخوش تغییرات اندکی شود. به عنوان مثال سایز 40 در یک کفش مردانه مجلسی دقیقا مطابق با سایز 40 در یک کفش ورزشی مردانه نیست. این تفاوت جزئی کاملا عادی بوده و به همین دلیل است که پوشیدن کفش پیش از خرید، ضروری می باشد.

پخش کننده کفش چرم بچگانه طرحدار

پخش کننده کفش چرم بچگانه طرحدار کفش چرم جیر از جمله کفش های چرمی است که می توان با آن انواع کفش بچگانه، زنانه و یا مردانه را تولید کرد. این جنس از لطافت بالایی برخوردار بوده و به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارد، موجب راحتی بیشتر پا خواهد شد. پخش کننده کفش چرم بچگانه طرحدار، مدل های مختلفی از این جنس را در اختیار دارد که کفش چرم جیر یکی از انواع پرفروش و محبوب آن است.

خریدار می تواند با مراجعه مستقیم به پخش کننده انواع کفش چرم بچگانه، از قیمت ارزان تر آن بهره مند شود. با خرید عمده، تخفیفات خوبی شامل حال مشتری شده و فروشنده اصلی، کیفیت و جنس کفش را تضمین خواهد کرد. به دلیل تنوع گسترده طرح در انواع کفش بچگانه، می توان از کاتالوگ این محصولات که در محل فروشگاه و یا صفحه اینترنتی قرار داده شده است، استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما