توزیع کنندگان کیف چرم مجلسی

اگر نگاهی به بازار کیف زنانه کرده باشید دیده اید که بخش زیادی از کیف های زنانه موجود در بازار از جنس چرم تولید شده اند، از کیف هی چرم برای استفاده در دانشگاه ها، مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند، این کیف ها بیشتر جنبه رسمی دارند و در مدل های مختلفی تولید می شوند، برای خرید ویژه کیف چرم مجلسی می توانید سفارشات خود را در سایت ما به ثبت برسانید.

توزیع کنندگان کیف چرم مجلسی

بهترین روش نگهداری از کیف چرم

بهترین روش نگهداری از کیف چرم مناسب ترین چرم ها برای تهیه کیف چرم مجلسی زنانه به ترتیب چرم گاوی، چرم بزی، چرم میش، چرم شترمرغ و بسیاری دیگر می باشد. به طورکلی استفاده از چرم طبیعی و تهیه شده از پوست حیوانات همگی ارزشمند بوده و برتری فراوانی نسبت به چرم های مصنوعی دارد.

قیمت خرید کیف چرم درجه 1 مجلسی با نهایت طبیعی بودن در مقایسه با چرم مصنوعی قدری گران تر بوده و دارای مرغوبیت فوق العاده بینظیری می باشد.

این نوع از کیف اصل چرمی دارای ضخامت های غیر یکسان می باشد، همچنین چرم طبیعی بسیار نرم و لطیف بوده و همین ویژگی می تواند تشخیص آن را در مقایسه با چرم مصنوعی آسان کند. چرم طبیعی تهیه شده از پوست گاو در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و تغییر حالت نمی دهد.

کیف چرم طبیعی زنانه بسیار خاص و شیک و بادوام می باشد و از زیبایی بینظیری برخوردار است.

راهنمای خرید بهترین نوع کیف چرم

همانطور که می دانید چرم از پوست حیوانات مختلفی مثل گوسفند بز گاو و گاومیش به دست می آید و کیف های چرمی زنانه به دلیل جذابیت و ظاهر خیلی زیبا و شیک مورد علاقه خیلی از خانم ها می باشند.پس باید در خرید آنها دقت کافی شود.کیف های چرمی به دلیل تنوع بالا در رنگ و جنس انتخاب کردن را خیلی راحت کردند امکان خریداری آنها خیلی آسان است و مقرون به صرفه است و خانم ها علاقه زیادی به خرید این کیف های چرمی زیبا دارند.

خانم ها از انواع کیف در منزل خود استفاده می‌کنند این کیف ها بسته به اینکه خانم ها آنها را در چه مکان هایی استفاده کنند انواع مختلفی دارند از کیف مجلسی در مجالس وجشن ها استفاده می کنند وازکیف لوازم آرایش برای نگهداری لوازم آرایشی خود استفاده می‌کنند.و همچنين برای رفتن به دانشگاه ومکان اداری از کیف رسمی استفاده می‌کنند وبرای رفتن به بازار وخرید از کیف دستی زنانه استفاده می‌شود.

در میان اين همه کیف های متنوع وزیبایی که در بازار به فروش می‌رسد کیف چرم ایرانی زنانه در بین خانم‌ها خیلی محبوب است وطرفداران زیادی دارد و از آنجایی که یکی از ملزومات همیشه همراه خانم ها است و وسایل مورد نیاز خود را با ان حمل می کنند همیشه باید ظاهری شیک و زیبا داشته باشند.

یک کیف چرم مردانه اصل علاوه بر داشتن ظاهری زیبا وشیک ،باید دارای کیفیت وجنس خیلی عالی داشته باشد.کیف خوب در برابر صدمه وضربه ونور آفتاب مقاوم است واین کیف ها باید از ماندگاری و دوام خیلی بالایی برخوردار باشند که کیف های چرمی دارای این خواص هستن به همین دلیل مورد علاقه همه خانم ها می باشند.

کیف های چرمی اصل از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و باید ما بتوانیم چرم اصل را از چرم تقلبی تشخیص دهیم.برای تشخیص چرم اصل مقداری آب روی آن میریزیم اگر اصل باشد چرم آب را به خود جذب می‌کند در غیر این صورت اصل نیست .

راه دیگر این است که چرم اصل وطبیعی دارای رگه ها و خطوط طبیعی است وچرم تقلبی این طور نیست وهمچنین میتوانید آن را بو کنید چرم اصل همان بوی حیوان را می‌دهد در صورتی که چرم غیر طبیعی بوی پلاستیک می‌دهد .

یک کیف چرمی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک کیف چرمی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چرم حاصل از دباغی پوست طبیعی حیوانات است. چرم ها به سه دسته سنگین، نیمه سنگین و سبک تقسیم بندی می‌شوند. چرم سنگین از پوست حیواناتی مانند گاو، گوساله و شتر بدست می آید و بسیار مقاوم هستند به طوری از آنها می‌توان در دستگاه های صنعتی استفاده کرد. نوع نیمه سنگین آن از پوست حیواناتی چون کروکدیل و شتر مرغ بدست می آید و علاوه بر انعطاف بالا بسیار کمیاب و گران قیمت است. چرم سبک هم که از پوست حیواناتی چون بز و بزغاله بدست می آید، مقاومت کمتری نسبت به دو نوع دیگر داشته و از آن در تهیه کلاه و دستکش یا آستر لباس استفاده می‌شود.

کیف چرم اعلا که امروزه در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است، دارای یک سری ویژگی های خاص است؛ کیف چرم مجلسی نسبت به سایر انواع کیف ها معمولا اندازه کوچکی دارد و استفاده از کیف چرم کوچک مجلسی متداول تر است. این نوع کیف دارای طرح ها و برجستگی هایی است که به آن زیبایی و جذابیت می‌بخشد. این نوع کیف ها باید در عین حال که مقاوم باشند، بسیار سبک نیز باشند.

کیف های چرمی چون بسیار زیبا و شیک هستند حس خوبی را به انسان می دهند،این کیف ها به خاطر چرم بودنشان بسیار دوام بالایی دارند. قبل از انتخاب کیف،باید مشخصات انواع کیف چرم مجلسی را بدانیم تا بتوانیم یک کیف مناسب و خوب را انتخاب کنیم،کیف های چرمی بسیار نرم هستند.

باید دقت کنیم که همه قسمت های کیفی که خریداری می کنیم نرم و راحت باشد چون بعضی از کیف های چرم هستند که از چرمی تولید شده اند که سفت و سخت هستند. کیف های چرمی که سفت هستند کیف های خوبی به شمار نمی آیند چرم سفت زود می شکنند و دوام بالایی را ندارد این نوع کیف ها زود از بین رفته و خراب می شوند.

در خرید کیف چرمی ساده باید به نحوه دوخت آن هم دقت کنیم کیف ها باید طوری دوخته شده باشند که استحکام لازم را داشته باشند و هم چنین باید زیپ و بند کیف هم به خوبی جا افتاده باشد. کیف های چرم باید علاوه بر این که چرم محکمی دارند باید داخل کیف هم آستری مقاوم داشته باشد تا بتواند وزن وسایل داخل کیف را تحمل کند و زود پاره نشود.

بوی کیف چرم یک راه مهم برای تشخیص چرم باکیفیت بودن کیف است اگر داخل کیف بوی چرم بدهد می توان اطمینان حاصل کرد که این نوع کیف چرم اصل است و دارای کیفیت می باشد. کیف رنگی چرم هم مشتریلن خاص خود را دارد زیرا که هر کس به تناسب سلیقه و علاقه خود و بر طبق پوشاکی که می پسندد آن را هماهنگ کرده و مورد استفاده قرار می دهد.

چگونه کیف چرم اصل را تشخیص دهیم

کیف چرم مجلسی وسیله ای است که خانم ها روی آن خیلی حساس می باشند چون کیف از جمله وسایلی به شمار می رود که همیشه و همه جا همراه خانم ها می باشد. بررسی کیفی انواع کیف چرم مجلسی: کیف های با کیفت چرمی در برابر آسیب های احتمالی مثلا ضربه وارد شدن و یا در زیر نور خورشید مانند و یا در باران و… مقاومت زیادی را دارند.

کیف های چرمی مجلسی دوام و مقاومت بالایی دارند و به خاطر طول عمر بالایی که دارند می توان مدت های متمادی از آن ها استفاده نمود بدون اینکه این نوع کیف ها خراب شوند. بعضی مواقع پیش می آید که کیف های چرم خراش بر می دارند اگر این کیف ها چرم اصل باشند و از فوم و پلاستیک تهیه نشده باشند می توان خراش ها را با واکس مخصوص کیف پوشاند.

بسیاری از این محصولات دست دوخت هستند و این کیف های دست دوز طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند هر چند که کیفی که ماشین بدوزد مرتب تر است ولی بیشتر افراد کیف دست دوز را می پسندند.

در خرید کیف باید دقت کرد که علاوه بر ظاهر کیف مهم ترین ویژگی کیف کیفیت و مرغوبیت آن است زیرا اگر کیف کیفیت مناسب را نداشته باشد به زودی از بین خواهد رفت. کیف های چرم اصل بسیار سبک و راحت هستند و در هیچ گونه وزن سنگینی را ندارند،رنگ این کیف ها نیز ثابت است و با مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند.

عمده فروشی کیف چرم مردانه

عمده فروشی کیف چرم مردانه خرید انواع کیف چرم مجلسی ساده در بین جوانان رواج بیشتری دارد اگر بتوانیم تولید کننده های این نوع کیف ها را ببینیم و این مدل کیف ها را به صورت مستقیم خریداری کنیم بهتر است.

خریداری مستقیم کیف از تولید کنندگان بسیار به صرفه تر خواهد بود چون که هم می توانیم یک تخفیف ویژه از فروشنده بگیریم و هم اجناس را با قیمت کمتر خریداری کنیم. در این صورت می توانیم محصول خریداری شده را با قیمت مناسب تر به دست مشتریان خود برسانیم و دست سود جویان را از این معامله کوتاه کنیم تا باعث گرانی و افزایش قیمت این کالا نشوند.

فروش کیف مجلسی در همه شهرهای ایران صورت می گیرد صادرکنندگان کیف چرم ایران همه مدل کیف را در طرح های بسیار متنوع و زیبا تولید می کنند و روانه بازار فروش می کنند. در این روزهای کرونایی مردم به خاطر وجود بیماری و هم چنین مشغله و گرفتاری زیاد از منزل بیرون نمی آیند و ترجیح می دهند که این کیف های زیبا را اینترنتی خریداری نمایند.

خرید از طریق وب سایت شرکت ها امکان پذیر است ولی چون خرید به صورت حضوری صورت نمی گیرد نمی توان از کیفیت و جنس کیف اطمینان کامل را حاصل کرد.

مراکز تولید کیف چرم مردانه

مراکز صادرات کیف طرح دار این محصول را به طور عمده و مستقیم از خود تولید کننده و کارخانه ‌ها خریداری می ‌کنند و آن را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار های فروش داخلی و خارجی ارسال می ‌کنند. سایت ما یکی از مراکز فروش آنلاین این کیف ها می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت عرضه کیف چرم به فروش می‌ ‌رساند.

مشتری می‌تواند این محصول را به طور مستقیم و آنلاین از ما خریداری کند و در کمترین زمان با کمترین هزینه های پست جلوی درب منزل خود تحویل بگیرد. ما همچنین از این کیف ها در صادرات نیز استفاده می ‌کنیم و صادرات آن ها در چند سال اخیر رونق بسیار خوبی به خود گرفته است. رنگ های متنوع کیف چرم مجلسی ساده بسیار جلب توجه می ‌کند، این کیف ها توسط بهترین طراحان و مطابق با صنعت مد و فشن طراحی شده و برای دوخت آن ها نیز از دوزندگانی ماهر و خبره بهره می برند، این کیف ها تنوع بسیار بالایی از نظر طرح مدل و رنگ دارند که افراد با سنین گوناگون می توانند از آن ها استفاده کنند و سلایق مختلف را پوشش می دهند. رنگ و مدل های مختلف کیف باعث شده که بتوان با آن ها انواع تیپ و سبک مدرن و جدید ایجاد کرد، کیف های مجلسی به صورت بسیار شیک و با تزئینات ویژه و انواع حاشیه کاری ها تولید شده و با استفاده از آن ها می توانید در انواع مجالس و مهمانی های مختلف بدرخشید.

دوام و استحکام این کیف ها بسیار بالا بوده و می توانید زمان های طولانی آن ها را با همان کیفیت اولیه استفاده کنید، این کیف ها همه پسند هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند، همچنین قابلیت شست‌ و شوی بالایی داشته و هنگام بارش باران و یا پاشش آب از ورود آب به داخل کیف جلوگیری می شود. کیف جا دار بوده و آستر این کیف ها نیز از بهترین پارچه های روز است که با سایز و اندازه های مختلف موجود می باشند.

خرید کیف چرم مجلسی در تنوعی بی نظیر و رنگی زیبا و چشمگیر و کیفیتی ایده آل با ارزان ترین قیمت امکان پذیر می باشد. کیف چرم ارزان در نمایندگی این محصول با مرغوب ترین کیفیت وجود دارد.ب بزرگترین تولید کننده انواع کیف مجلسی این محصولات را در نهایت کیفیت، نهایت طیف رنگی و نهایت سلیقه ها به تمامی نمایندگی ها عرضه می نماید.

قیمت روز انواع کیف چرمی توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر نوع، درجه کیفیت رنگ و اندازه آن تعیین شده و به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به این محصول ارسال می گردد.

عمده فروشی طبیعی کیف چرمی، انواع مختلفی از این محصول را با توجه به سلیقه هر فرد در نهایت کیفیت با قیمتی بسیار مناسب تر در مقایسه با خرید جزئی به فروش می رساند.

انواع مختلفی از کیف چرم دست دوز مجلسی و اداری با ابعاد متفاوت در رنگ های زیبا و متعدد شامل رنگ های بسیار زیبایی مانند آبی آسمانی، سرخابی، سرمه ای، صورتی، عسلی تیره، فیروزه ای، قرمز، قهوه ای تیره و روشن، کرم، مشکی، نارنجی ، یشمی و طیف رنگی دیگر در نهایت کیفیت در سایر کشور های نام برده تهیه و تولید و صادر می گردد.

سفارش عمده کیف چرم مشکی

سفارش عمده کیف چرم مشکی قیمت کلی کیف چرم مجلسی به کیفیت چرم این محصول بستگی دارد، چرم ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند، چرم های طبیعی به مانند چرم گاو باکیفیت تر از چرم های دیگر همانند چرم گوسفندی و چرم بزی می باشند به همین علت دارای قیمت بالاتری هستند.

ما انواع کیف چرم رنگی را با استفاده از چرم های طبیعی برای شما تولید کرده ایم، ما با استفاده از بهترین روش های دباغی اقدام به تولید انواع چرم رنگی کرده ایم تا توانسته باشیم به نیازهای شما عزیزان پاسخ دهیم.

مجموعه ما در امر صادرات کیف چرم فعالیت دارد، مشتریان عزیز دقت داشته باشید همواره از کیف هایی استفاده کنید که با استفاده از چرم های طبیعی تولید شده اند زیرا چرم های مصنوعی دارای کیفیت بسیار پایینی هستند و خیلی زود آسیب می بینند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما