بازار توزیع کیف چرم زنانه چهل تیکه

زیباترین و شیک ترین انواع کیف چرم زنانه چهل تیکه دستی ساخته شده با چرم ترک توسط مراکز تولید این محصول با قیمت فوق العاده مناسب به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که مایل به این کیف چرم هستند می‌توانند مستقیماً با این مراکز ارتباط برقرار کرده و از قیمت روز این محصول باخبر شوند همچنین خرید عمده و در تعداد بالا و تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ را می توان از این مراکز انجام داده و به دلیل قیمت عرضه بسیار مناسب به صادرات این محصول به کشورهای مختلف به راحتی و با نرخ فوق العاده مناسب امکان پذیر هستند

بازار توزیع کیف چرم زنانه چهل تیکه

بررسی انواع کیف چرم زنانه بر اساس رنگ بندی

بررسی انواع کیف چرم زنانه بر اساس رنگ بندی

یکی از کاربردهای بسیار فراوان چرم در صنعت استفاده از آن جهت تولید کیف می باشد که انواع بسیار مختلفی از این محصول را می‌توان از آن را تولید کرد و یکی از نمونه‌های این کیف، نوع زنانه است که می تواند در انواع اداری، دستی، مجلسی، کیف پول و بسیاری از موارد دیگر وجود داشته باشد.

همه چرم ها برای تولید انواع مختلف کیف مناسب نیستند به این معنی که مثلا استفاده از چرم ضخیم گاوی برای تهیه کیف پول چندان مناسب نیست یا استفاده از چرم شترمرغ برای تهیه کیف های اداری چندان کارا نمی باشد بنابراین انواع مختلف کیف چرم زنانه بر اساس جنس می تواند وجود داشته باشد و هریک از آنها می‌توانند برای تولید کیف های به خصوصی مورد استفاده قرار بگیرند و به همین دلیل است که می تواند کارایی مناسب خود را داشته باشد.

دهها نوع کیف چرم زنانه وجود دارد که بر اساس مشخصات چرم های گوناگون از قبیل چرم گاوی، گوسفندی، شترمرغ، کروکودیل و چرم های دیگر می توان محصولات متفاوتی را از آنها درست کرد و هر نوع چرم را برای تولید نوع خاصی از کیف به کار برد که در بالا به چند مورد از آنها اشاره شد.

بهترین این کیف ها می توانند دارای جنس های بسیار متفاوتی باشند و این مسئله می‌تواند کارایی آنها را تحت تاثیر قرار دهد مثلاً ظرافت موجود در کیف‌های دستی و کیف پول استفاده از چرم هایی نازک و ظریف را الزامی می کند یا مثلا استحکام مورد نیاز برای کیف های اداری باعث می شود که چرم گاوی دارای کاربرد بسیار بیشتری برای ساخت این چرم ها باشد.

یک کیف چرمی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

یک کیف چرمی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کیف کیف چرم اسپرت در صورتی که در تهیه آن از چرم مناسب استفاده شده باشد و دوخت آن نیز طبیعی باشد می‌تواند مشخصات واقعی کیف باکیفیت و عالی را در خود داشته باشد و بهترین این کیف از چرم طبیعی ساخته شده است و استفاده از چرم مصنوعی برای تهیه کیف های با کیفیت چندان مناسب نیست.

بهترین کیف ها از چرم های چرم پای شترمرغ ساخته شده اند و این کیف ها در نمونه های مختلف آن کارایی زیادی دارند و ظرفیت مناسبی را برخوردار هستند علاوه بر این مطابق با نوع کاربرد کیف وزن مناسبی نیز دارند و به این ترتیب است که حداکثر میزان استفاده را می تواند از کیف انجام داد.

در بهترین این کیف ها شاهد وجود ظرافت های خاصی نیز هستیم و هر کیف به تناسب کاربردی که دارد دارای ریزه کاری‌های تولید خاصی است که به زیبایی این محصول افزوده است همچنین کیف ها دارای یراق آلات بسیار مناسبی هستند که جهت باز و بسته کردن کیف مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این که آنها از دستگیره‌ها و بندهایی استفاده شده است که معمولاً از جنس خود کیف هستند و این بر زیبایی آنها می‌افزاید.

نکته آخر این که بهترین این محصولات دارای رنگ طبیعی هستند و ثبات رنگ بالایی دارند و انعطاف پذیری آنها نیز بسیار زیاد است همچنین هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کنند و وزن سبک آنها حمل و نقل آنها را راحت می نماید و در کل مجموعه ای از خصوصیات بسیار مطلوب در این کیف ها مشاهده می شود.

آشنایی با انواع کیف چرم بر اساس جنس چرم

آشنایی با انواع کیف چرم بر اساس جنس چرم

دهها مدل کیف چرم برای مردان زنان و حتی کودکان وجود دارند که به تناسب استفاده بیشتر مردان از کیف برای کارهای روزمره، تنوع نمونه های این محصول در انواع زنانه بسیار زیاد است و می توان دهها مدل کیف را برای آنها نام برد.

از جمله انواع این کیف ها می توان به کیف چرم رودوشی، کیف پول، کیف چرمی اداری، کیف دستی، کیف سه لت چرم و انواع مختلف کوله پشتی کیف و چندین مورد دیگر اشاره کرد که هر یک به نوبه خود دارای ویژگی های ظاهری متفاوت هستند و حتی از نظر کیفیت نیز با هم دارای تفاوت بسیار زیادی می توانند باشند که این بستگی به نوع چرم مورد استفاده برای آنها دارد.

انواع مختلف این کیف ها هر یک دارای کاربرد متفاوت می باشند مثلاً نوع کوله پشتی این محصول بیشتر برای مسافرت و یا کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد و کیف‌های پول دستی برای نگهداری کارت های بانکی یا اسکناس نقد مورد استفاده دارد یا کیف های اداری که از آنها برای جابجایی پرونده‌ها و مدارک استفاده می شود بنابراین تنوع در کیف های زنانه چرم بسیار زیاد است و هر یک برای استفاده مشخص و طراحی خاص ساخته شده اند.

فروش ویژه کیف چرم زنانه چهل تیکه

 فروش ویژه کیف چرم زنانه چهل تیکه

کیف چرم زنانه دستی یکی از پرکاربردترین انواع کیف های چرم برای مردان است که کاربردهای روزمره بسیار زیادی دارد و می تواند با ظرفیت زیادی که دارد برای قرار دادن اجسام مدارک و وسایل مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؛ فروش عمده این کیف با قیمت فوق العاده مناسب انجام می شود و خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند بسیار آسان و ارزان به این محصول دسترسی پیدا کنند.

فروشنده عمده این کیف قیمت تمام شده آن را بسیار ارزان در نظر گرفته شده است و همین امر می تواند برای مشتریانی که صادر کننده این محصول هستند بسیار فرصت خوبی باشد تا بتوانند این محصول را به بازارهای مختلف منطقه ارسال کنند و چون در ساخت این کیف از چرم طبیعی استفاده شده است بازار فروش بسیار مناسبی در بسیاری از کشورهای همسایه برای آن وجود خواهد داشت.

خریداران نهایی کیف چرم دستی به این امر واقفند که چرم طبیعی دوام و ماندگاری بیشتری دارد و فروشنده برای ارائه مدل های این کیف در طرح های گوناگون آن محدودیت قائل نشده است و مشتریان می توانند هر یک از نمونه کارهای موجود را بسیار ارزان به دست آورند و در نتیجه تجارت این محصول می تواند برای آنها سودآوری زیادی را به همراه بیاورد.

 

  • تبلیغات: 
    1. کیف چرم بزرگ جدید خاص
    2. کیف پول چرم زنانه مردانه نوین چرم
    3. بهترین کفش ایرانی
    4. خرید کیف چرم طبیعی مردانه/صادرات عمده به سایر کشورها
182

  1. سلام این مدل از کیف‌ چرم زنانه رو تا حالا ندیده بودم
    طرح و مدلش خیلی جالب بود برام. به نظرم برای هدیه دادن خیلی گزینه خوبی هستن فقط میخواستم بدونم مدل‌های دیگه‌ای از محصولاتتون هم وجود داره یا فقط همین مدل‌هاست که عکسش داخل متن هست؟ اگر هست چطور میتونم مدل‌های دیگرو ببینم؟

  2. کیف چرم زنانه چهل تیکه به تناسب کاربردی که دارد دارای ریزه کاری‌ها و ظرافت های خاصی در تولید است که به زیبایی محصول می افزاید همچنین این کیف ها دارای یراق آلات بسیار مناسبی جهت باز و بسته کردن هستند.

  3. کیف های تان بسیار زیبا و با قیمت مناسب همینطور با کیفیت درجه یک ای ساخته می‌شوند خواستم تشکر کنم از سایت چرم اریو که ما رو با محصولاتشون خوشحال کردن عرض ادب و احترام خدمت ادمین سایت و بخش مشاوره و همینطور فروشتان

  4. سلام خدمت دوستان.چرم گاوی چهل تیکه من که خوشم نیومد.

  5. اینطور که معلومه طرح های متفاوتی از این چرم های رنگی زیبا رو دارید میشه بیشتر از این طرح ها بزارید ممنون

  6. با سلام و وقت بخیر. متشکرم به تیپ خیلی میشینه، مخصوصاً اینکه برای همسرم خریدم، خیلی راضیه و به تیپش میشینه. ممنونم

  7. سلام وقت بخیر.کیفهای زنانه چهل تیکه خیلی جذاب هستن.من عاشقشونم . فقط اینکه نوشته بودید چرم شتر مرغ و گاوی برای تولید کیف مناسب نیستند.میشه دلیلش رو بفرمایید.چون من شنیدن چرم شتر مرغ از بهترین انواع چرمه؟

  8. این کیف های چرم زنانه خیلی خوبن 👌🤩با همه رنگ لباس ست میشه

  9. سلام آیا در مجموعه کیف زنانه چهل تیکه کیف کوله پشتی برای مدرسه هم هست یا خیر؟

  10. سلام من کیف زنانه چهل تیکه از طریق این سایت خرید کردم بسیار راضی هستم آیا ست کفش نیز برای کیف های چهل تیکه تولید میکنید ؟

  11. سلام و خسته نباشین بابت کیف های چرم زنانه چهل تیکه چقدر زیبا که این همه رنگ با این نوع برش های قشنگ کنارهم چیده شدن و کیفیت فوق‌العاده ابن نوع چرم باعث احترامه

  12. سلام چقد زیبا هستن تا همچین مدلایی ندیده بودم میخام از مدلا بیشتری دیدن کنم برا خرید چطور میتونم

    • سلام حسین عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. سلام وقتتون بخیر. از اطلاعات مفیدتون متشکرم. کیف های چهل تیکه ی شرکت شما دست دوز هستن یا با چرخ دوخته میشن؟ و همچنین میخواستم بدونم امکان سفارش بر اساس مدل و ترکیب رنگ دلخواه ما وجود داره؟

    • سلام زینب عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  14. سلام وقت بخیرکیف چهل تیکه زنانه بسیار باکیفیت و زیبا ودلنشین ودارای ظریف کاری میباشدمن که خیلی خوشم اومده

  15. سلام. وقت بخیر .برای خانم ها یک کیف اول باید زیبا باشه و بعد کیفیت رو نگاه می کنند. چون اول چشم می پسنده و بعد انتخاب میکنید.کیف چرم چهل تیکه از زیبایی خاصی برخورداره.از همه جالبتر دست ساز بودن این کیف هاست. زحمتش خیلی زیاده. واقعا دم سازنده ها گرم.با چه ظرافت و حوصله ای دوخته میشه این مدل کیف های چهل تیکه.واقعا ارزش خرید داره. هم زیبا هستن و هم مرغوب.

  16. وقتتون بخیر
    وای من عاشق این کیف های چرم چهل تیکه هستم خیلی خوبه که با این سایت آشنا شدم میتونم به راحتی و با خیال راحت از این سایت خرید کنم بدون اینکه نگران کیفیت و جنسی که میگیرم باشم چون کیفیت و مرغوبیت کار عالیه و مورد اطمینان هم هست ممنون بابت محصولات و خدمات باارزشتون

  17. سلام من از کیف های چرم چهل تیکه زنانه شما برای همسرم خریدم و خیلی راضی بود و خوشحال شد چون طرح و کیفیت هاش بی نظیره

  18. مثل همیشه کارهاتون تک و خواص و بی نظیرند.خیلی حرفه ای و تمیز کار شده.

  19. سلام ودرودمن قبلا ازمحصولات باکیفیت کیف چرمی این سایت خریداری کرده ام وکاملاراضی هستم به شماعزیزان هم پیشنهادمیکنم حتماازاین محصولات باکیفیت خریداری کنید

  20. با عرض سلام و وقت بخیر ،ایندکیف ها خیلی زیبا و خاص هستند ،من سفارش دادم واقعا فکر نمی‌کردم به این زیبایی و کیفیت باشه ،ممنون از مجموعه خوبتون که کارهایی به این زیبایی رو عرضه میکنید ،موفق باشید

  21. سلام بیشتر کیف های چهل تیکه قشنگ بودن . شیک و متفاوت هستن. برای سلیقه های مختلف طرح و رنگش ممکنه باشه و استفاده کنن

  22. کیف های چرم زنانه چهل تیکه تون خیلی ناز و مامانی هستند. هر خانمی دلش میخواد یکی از این کیف ها رو داشته باشه😂
    ست چرم چهل تیکه کیف دوشی و کیف پولی هم دارید؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  23. سلام واقعا این چهل تیکه ها خیلی جذاب و متنوع هستند و مد شده . و اینکه طرح های جالبی میشه درآورد و تولید کرد. ممنون از سایتتون

  24. خوشحالم که بالاخره از چرم تو صنعت اسپرت هم استفاده میشه. چون همیشه تو اجناس مجلسی استفاده میشد.

  25. سلام وقت بخیر واقعا رنگ بندی بسیار زیبایی دارید و بسیاربازار پسند است ممنون از مطالب بسیار مفید وخوبتان واقعا ادم دوست دارد که که باشما ومجموعه بسیارخوب تان به صورت عمده کارکنند و محصولات زیبایتان را در بازار پخش کنند

  26. سلام این مدل از کیف ها خیلی قشنگ هستن و فکر میکنم دارن مد میشن

  27. سلام کیف هاتون از چرم طبیعی درست شده یا چرم مصنوعی ؟ اگر طبیعی باشه من میخام بخرم

    • سلام زهرا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  28. این مدل هاتون خیلی قشنگن چطوری باید سفارش بدمشون فروش حضوری دارین یا فقط اینترنتی هست؟

    • سلام هانیه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  29. بنده از این کیف خریدم ازتون خیلی زیباست و کارایی بالایی داره از خریدم راضی هستم خیلی ممنونم ازتون

  30. سلام وقتتون بخیر
    وای چقدر قشنگ.چقدر خوش ذوق.مشتری شما شدم دیگه

  31. سلام من ساکن برلین هستم دوستم مغازه دار است می خواستم بدانم شما می توانید ارسال کنید؟

  32. کیف چرمی مرغوب خیلی سخت پیدا می شود اما خوشبختانه در سایت شما به وفور پیدا می شود.

  33. سلام و عرض ادب
    اگر امکانش لیستدقیمت ها را هم رو سایت بگذارید

    • سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از لیست قیمت محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  34. من یه مغازه ی کیف و کفش توی رشت دارم . خیلی جالبه که دقیقا دوتا از مدل هایی که مشتریام دنبالش بودن رو شما عکسش رو گذاشتین . این نشون میده که محصولات به روز و پرطرفداری تولید میکنین .

  35. سلام .تنوع محصولات در سایت بسیار زیاد هست و برای انتخاب محصول مورد علاقه دست مشتری کاملا باز هست و میتواند بنا به سلیقه خودش محصول را انتخاب کند . تشکر

  36. سلام وقت بخیر از طریق وات ساپ پیام دادم برای عکس مدل های نمونه کار هنوز جوابی ندادید لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  37. سلام . اینکه محصولی که میخریم با کیفیت و خوش دوخت باشه خیلی مهم هست و قطعا باعث میشه مشتری خرید مداوم و مستمری داشته باشه

  38. تولید چرم با کیفیت سابقه ی زیادی داره توی ایران . از طرفی چنین محصولات ظریف و هنری واقعا منحصر به فرد و زیباس . امیدوارم روزی برسه که بتونیم در تمام بازارهای جهانی حضور پررنگ داشته باشیم و حتی از رقبا و برندهای خارجی هم قوی تر عمل کنیم .

  39. سلام
    من عاشق کیفاتون هستم ازتون خرید کردم و هر روز سایتتون رو نگاه میکنم که ببینم عکس جدیدی گذاشتین یا نه.

  40. سلام
    من مطالب و عکساتونو دیدم خیلی شیک بودن امکان اسال عکس بیشتری رو دارین؟

    • سلام ندا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  41. من فکر میکردم اکثر کیف های چرم از چرم گاوی هستند و میخواسم برم وارد بازار چرم بشم ولی فقط آموزش دیدم و از انواع چرم چیزی نمیدونستم سایت شما تمامی موارد از چرم گفته واقعا خدا قوت
    انشالله کارم استارت خورد از مشتری هاتون میشم

  42. من خیلی کیف چرم چهل تکه دوست دارم ولی اینهایی که در بازار شهر ما هست رنگهاشون جالب نیست کیف چرم چهل تکه شما خیلی خوش رنگ هستند
    چطور باید سفارش بدم

    • سلام زینب عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  43. سلام روز بخیر
    من تا به حال این نوع از کیف زنانه رو ندیده بود
    بسیار زیبا و متفاوت و خلاقانه است
    خسته نباشید

  44. با سلام فروشگاه کیف و کفش دارم. تعداد ۱۰۰ عدد از هر محصول سفارش داشتم. مرسی

  45. سلام، کیف های چرم به دلیل کیفیت وماندگاری بالا طرفداران زیادی دارد، کیف های چرم چهل تکه زنانه به دلیل ظرافت خاصی که دارد مشتریان خوبی دارد

  46. سلام وقت بخیر
    من برای همسرم خریداری کردم و بسیار راضی بودم پیشنهاد میکنم شما هم از محصولات این سایت استفاده کنید

  47. بسیار عالی
    خیلی کاراتون خوشگله پیگیری و مشاوره هاتون فووق العاده س
    امیدوارم که در همه زمینه ها موفق باشید

  48. من از طریق این سایت سفارش دادم خیلی راضی هستم هرکدوم از اقوام هم دیدن ازش تعریف کردن من که کلی براتون تبلیغ کردم ایشالا همیشه کسب کاراتون پر رونق باشن

  49. با سلام وقت بخیر بسیار زیبا و شیک است. حتما سفارش میدم و به بقیه اطرافیانم هم پیشنهاد می کنم

  50. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون. آرزوی موفقیت دارم برای شما

  51. سلام طرح بسیار جذاب و متفاوتی دارد بسیار ترغیب کننده است. ممنون از سایت خوبتون

  52. سلام واقعا این محصول با کیفیته خیلی دوخت خوبی داره ممنون از سایت معتبر و با کیفت شماا

  53. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمتکیف های تکه دوزی رو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام امین عزیز
      لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ خیلی کیف هاتون زیباست.ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام خانم نیازی عزیز
      لطفا با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

  55. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.کارهاتون واقعا زیبا و چشم نوازه

  56. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ شرایط به چه صورته؟باتشکر از شما

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  57. این محصولات ضمانتم داره؟؟ خیلی ممنون میشم پاسخ بدین تشکر

    • سلام کریم عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند.

  58. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام خانم سارا بیاتی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  59. با تشکر از پاسخگوییتون ممنونم از سایتتون من خرید کردم محصول به دستم رسید واقعا عالی بود.

  60. تنوع رنگ چرماتون چه جوریه؟ میشه لطفا راهنماییم کنید با تشکر

    • سلامباباک رئوفی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. فقط محصولات چرم حیوانی دارید یا در زمینه چرم های گیاهی که جدیدا داخل بازار ارائه شده هم فعالیت میکنید؟

    • سلام همراه عزیز
      لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. من تا امروز فکر میکردم که فقط چرم به صورت رنگ های تیره وجود داره ولی با دیدن این تصاویر فهمیدم که رنگ های دیگه هم در حال تولیده

  63. این نوع محصولات چرم ساده قیمت مناسب تری نسبت به محصولات چرمی یک تکه دارن یا تفاوت چندانی توی قیمت ندارن؟

    • سلام محمد عزیز
      لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  64. بند محصولاتتون به صورت چرمیه یا از برزنت استفاده میکنید؟
    کیف چرمی لپتاپ هم تولید میکنید؟

    • سلام همراه عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره ای که داخل سایت درج شده تماس بگیرید.

  65. ارسال به صورت عمده فقط صورت میگیره یا فروش تکی هم دارید؟

    • سلام خانم صنایی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره ای که داخل سایت درج شده تماس بگیرید.

  66. ضایعات چرمی هم برای مسائل بازیافت فروش دارید یا فقط محصولات چرمی جزو کارتونه؟

    • سلام وقت بخیر علی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره ای که داخل سایت درج شده تماس بگیرید.

  67. کیف های چرم زنانه چهل تیکه در بین خانوم های ایرانی طرفدارای زیادی داره هم کیفیتش خوبه هم خوشگله

  68. ممنون از مطالب خوبتون .
    کیفیت کاراتون خیلی عالیه ، و محصولات بسیار شیکی دارید ممنون که امکان خرید این محصول رو به صورت آنلاین برامون فراهم کردید.

  69. سلام. برای تولد خواهرم از سایت شما کیف چهل تیکه خرید کردم. اینبار میخوام برا خودم سفارش بدم.

  70. سلام وقت بخیر
    کیف چرم چهل تیکه رنگی خیلی قشنگ و جذابه خیلی دوست دارم سفارش بدم اما یک سوال برای تمیز کردن از چه ماده ای باید استفاده کنیم

    • سلام همراه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. اینا خیلی بامزن میشه راهنمای کنید سفارشش به چه صورته و قیمتش چنده

    • سلام وقت بخیر خانم نوابی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره ای که داخل سایت درج شده تماس بگیرید

  72. سلام وقت شما بخیر. من یکی از مشتری های قدیمی شما هستم واقعا کیفیت چرم های شما فوق العاده و دوام بسیار بالایی دارد. تشکر

  73. وای چه دوست داشتنی هستن کیف های چرم چهل تیکتون. واقعا آدم دلش میخواد چنتایی از مدل های مختلفش داشته باشه برای خودش. من میخوام کیفی که داشته باشم روی کیف از ده رنگ مختلف استفاده شده باشه. این امکان هست که خودمون بگیم دقیقا چطور کیفی می‌خواهیم؟ چون میخواستم کیف خودم و خواهر بزرگ ترم هم مثل هم دیگه ست باشه و شبیه به هم باشن. لطفا پاسخ بدین.

    • سلام علیرضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  74. سلام و خسته نباشید واقعا طرح های خلاقانه و جالبی داشتین ممنونم

  75. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، اجناس با تنوع بالا، شیک، زیبا و بادوام، قیمت مناسب و کیفیت خوب، بهترین گزینه برای هدیه خاص به فرد خاص، تشکر فراوان از مجموعه خوب آریو

  76. سلام خسته نباشید واقعا مدلای کیفتون شکیله بسیار زیباست از تصویر اولی که گذاشتید‌ کیف موجود دارید در حال حاضر؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شمارا راهنمایی کنند.

  77. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  78. سلام وقتتون بخیر کیف چرم زنانه چهل تیکه خیلی زیباست و رنگ بندی و طراحی خیلی عالیه و خیلی دوست دارم از همین سایت یکی از این کیف ها رو سفارش بدم امیدوارم که بتونم سفارش بدم و زود به دستم برسه

  79. سلام و عرض ادب طاعات و عبادت تونم قبول باشه. کیف چرم زنانه دستی یکی از پرکاربردترین انواع کیف های چرم برای مردان است که کاربردهای روزمره بسیار زیادی دارد و می تواند با ظرفیت زیادی که دارد برای قرار دادن اجسام مدارک و وسایل مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؛ فروش عمده این کیف با قیمت فوق العاده مناسب انجام می شود و خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند بسیار آسان و ارزان به این محصول دسترسی پیدا کنند. عالی بود

  80. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه آریو و بابت توزیع و پخش محصولات کیف و کفش چرم طبیعی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. این مجموعه با کوتاه کردن مسیر تولید تا مصرف و کم کردن واسطه ها باعث شده این محصولات هم زودتر و هم با قیمت مناسب تر به دست مشتریان برسد. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  81. سلام وقتتون بخیر
    من این مدل کیف چرمی زیبا رو تا به حال ندیده بودم
    بسیار ایده جالبیه
    به طراحان این کیف تبریک میگم
    تازه برای هدیه دادن هم خیلی خاص و تکه
    حتماً فردا از سایت چند تا قشنگ ترینش رو سفارش میدم.

  82. سلام خیلی مدل های زیبا و خاصی دارند تاحالا چرم اصل مدل های کیف چند تیکه به این شکل ندیده بودم سفارش به چه صورت هست برای اطلاع از هزینه ها و ابعاد دقیق کیف ها کجا میتونم ببینم و اطلاعات بگیرم ؟ لطف کنید بفرمایید که برای ارسال به شهرستان چند روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست ما میرسد

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. کیف های چهل تیکه ایده ی خیلی جالبی بوده و البته زیبا من ک عاشقش شدم و همش از این سایت کیف های چهل تیکه می‌خرم

  84. سلام خسته نباشید به شما گروه بازرگانی محترم از کیف های شما بنده خریداری کردم و نهایت رضایتمندی را داشتم

  85. سلام و وقت بخیر
    خریداری کردم و کیفیت کالای شما عالی بود
    ممنونم

  86. کیف چرمی چهل تیکه با این کیفیت و زیبایی تاحالا ندیده بودم خیلی خوبه که قیمت که عرضه میشه این محصولات رقابتی هست و مناسبه

  87. سلام عزیزان
    نماز و روزه های تون قبول . سایت جامع و مطمئنی دارید . بابت کالایی که خریدم خاطر جمع هستم و امیدوارم باز هم از شما سفارش دهم. در این زمانه حفظ مشتری کار بسیار بزرگی است که شما توانایی آن را دارید
    سپاس.

  88. وای که چقد دلم رفت واسه این طرح های کیف های چرم تون
    واقعا زیبا هستن
    چطور میشه سفارششون داد؟
    راهنمایی بفرمایید لطفا

    • سلام محمد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  89. واقعا کیف چرم زنانه گستره تنوعی بالایی داره و هزاران مدل ازش تولید شده و توی بازار موجوده.

  90. زیاد از طرح هاتون خوشم نیومد میشه یه راه ارتباطی بگین که باقی عکساتونو ببینم

  91. سلام. وقت بخیر. من در زمینه صادرات فعالیت میکنم.
    برای همکاری با شما حتما اقدام میکنم. انشاالله که قیمت هاتون هم مناسب باشه

  92. بسته من هنوز دستم نرسید ممنون میشم پیگیری کنید
    روالش سه روز بود ولی الان ده روز شده که بدستم نرسید ممنون تشکر

  93. خیلی ممنون از شما بسته من خیلی زود دستم رسید این که تسریع در رساندن بسته می کنید تشکر

  94. سلام وقت بخیر بنده برای خانمم میخوام سفارش بدم از اون مدل اول قیمتش چنده ؟

    • سلام مهدی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند تا شمارا برای ثبت سفارش راهنمایی کنند.

  95. سلام وقت بخیر این طرح کیف ایده ی خیلی جالبی بود ودر بازار خیلی دیده نمیشه و به همین دلیل برا خانمایی ک تک بودن براشون مهمه گزینه ی خیلی خوبیه

  96. کیف های زیبا و باکیفیتی هستند
    این کیف های چرم چهل تیکه هم در برابر آب مقاوم هستند و هم پوسته نمیشن و چرم خشک نیستن

  97. سلام
    خسته نباشید و خدا قوت خدمت مجموعه آریو برای تولید محصولات زیبا و با کیفیت و همچنین اطلاعات خوب درباره محصولات، لطفا درباره قیمت و نحوه ارسال هم توضیحاتی اراٸه کنید، با تشکر

    • سلام حامد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  98. سلام خسته نباشین
    محصولاتتون طرح و رنگ های متنوع و زیبایی رو داشت

  99. چرم می تواند طبیعی و از حیوانات و یا به صورت صنعتی تولید شده باشد که البته طبیعی خیلی بهتر است.

  100. سلام وقت بخیر خسته نباشید کیف های چرم زنانه چهل تیکه تون شامل چه طرح هایی میشن میتونید توضیح بدین

    • سلام مریم عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  101. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    واقعاً کیف‌های جذابی برای فروش قرار گرفته شده کاش می‌شد از این جنس برای اقایون هم کیف درست کنن چون من قبلاً خرید کردم واقعاً کیفیت خوبی داشته و برای خواهرم چون خریدم الان نزدیک ۲ ساله که این کیفا داره و هنوز هم اصلاً پاره نشده ممنون از اجناس با کیفیتی که برای فروش میزارید ممنون و مچکر و برای شما و دوستان عزیزتون ارزوی موفقیت می‌کنم

  102. باسلام وخسته نباشید
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    کیف چرم مدلهای مختلف دیده بودم
    ولی کیف چهل تیکه مدل جدیدی بود برای من
    ومنو یاد قدیم انداخت شما به جز کیف چهل تیکه کوله پشتی کودکان در محصولاتتون دارید؟

    • سلام زهرا عزیز
      به زودی محصولات جدید در سایت گذاشته میشود.

  103. یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردنشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد

  104. طرحاتون جالب بود بنظرم اگر کیفیتشم خوب باشه من به صورت عمده میخواستم کار کنم برای صادرات اگر امکانش هست برام نمونه بفرستید

  105. آیا می شه تو این چرم های چهل تیکه، یه تیکه از چرم شتر مرغ استفاده کرد مثلا یه تیکه از چرم گاو و یه تیکه بز؟
    آیا می شه این ها رو کنار هم گذاشت؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  106. سلام و درود
    کیف های زنانه چرم طرفدارن خاص خود را دارد که در این میان بنظرم کیف چرم چهل تیکه شیک تر و لوکس تر می باشد و تلفیق رنگهای گوناگون چرم باهم و تناسب آن ها زیبای و جلوه ی خاصی را به محصول می بخشد. با مراجعه به سایت چرم آریو از مدل های متنوع کیف های چهل تیکه و رنگی رنگی دیدن کردم و لذت بردم.

  107. سلام و احترام مرسی از سایت خوبتون
    چرم یکی از محصولات شناخته شده و زیبا هستش که خیلی طرفدار داره و جزو بادوام ترین هاست مخصوصا چرم های چهل تیکه که خیلی زیباست و علاوه بر زیبایی واقعا دوام و کیفیت بالایی هم داره اما چیزی که راجبع چرم مهمه نوع دوخت و کیفیتشه و برای کیف و کفش و…. این مدل چهل تیکه خیلی زیباست و واقعا چشم نوازه
    چیزی که سایت شمارو نسبت به جاهای دیگه برجسته میکنه قیمت مناسب و در عین حال تنوع رنگ و طرح هستش که دست خریدارو تو انتخاب با میزاره و یه مدل سنتی زیبایی هم داره
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه ارسال به عنوان نمونه کار دارید که بدونیم کیفیت محصول چجوره و بعد به صورت عمده سفارش بدیم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید درپناه حق

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  108. باسلام و وقت بخیر ، کیف چرم زنانه چهل تیکه از کیف های مورد علاقه من هست چون ظاهر جذاب و خاصی دارد و هر تیکه اش به رنگ متفاوتی هست و میشه با لباس ها و شال و روسری های مختلفی ست کرد

  109. سلام وقت بخیر. واقعا احسنت به این همه سلیقه. چطور میتونم محصول رو سفارش بدم؟ پرداخت درب منزل هم دارید؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  110. سلام. وقتتون بخیر. این چرم های چهل تیکه هم تو نوع خودشون زیبا هستند و با لباس های ساده قابلیت ست دارند. این سایت هم تنوع خوبی دارند و هم قیمت های مناسبی

  111. سلام. من خیلی از این کیف ها خوشم اومده. چطور میتونم کامل تر ببینم و انتخاب کنم؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  112. سلام روزتون بخیر
    چقدر خوب بود و خوشگله هرکس دید ازم پرسید از کجا خریدی ادرستون و معرفی کردم

  113. سلام شما این کیف ها رو موجود دارید؟ یا وقتی ما سفارش بدیم شروع به آماده سازی میکنید؟

    • سلام خانم بروجردی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  114. سلام به مجموعه آریو
    چقدر محصولات‌ شما زیبا و جذابه به نظرم این کیف های چهل تیکه چرم مناسب همه خانم های باسلیقه است

  115. سلام وقت بخیر
    قیمت ها و تنوع کارهاتون خیلی مناسب و خوب هستند چقدر خوبه که تولید کننده های ایرانی هم اینقدر به سلیقه و حقوق مشتریان و مردم اهمیت می دهند ممنون از شما براتون آرزوی موفقیت دارم

  116. سلام وقت بخیر چقدر کارهاتون زیبا و شیکه خرید به صورت حضوری هم دارین ؟

    • سلام دوست عزیز
      از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  117. سلام
    من از کیف های چرم چهل تیکه خیلی خوشم امد میشه راهنمایی کنید چطور میشه خرید کنم و سوالم این هست میشه عکس های بیشتری از کیف های چرم دخترونه برام ارسال کنید ؟
    ممنون میشم
    با آرزوی بهترین ها

    • سلام دوست عزیز
      از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  118. سلام خسته نباشید
    تنوع محصولات چرمی سایت شما زیاده و قیمت مناسبی هم دارن ممنون از شما

  119. آیا شما صادرات هم دارید یا فقط فروش داخلی دارید؟ اگر کسی از خارج از کشور بخواهد می توانید ارسال کنید؟

  120. چرم های گاوی به دلیل استحکام و مقاومت خیلی خوبی که دارند میتونن برای استفاده طولانی مدت در کیف های زنانه مجلسی استفاده بشن

  121. تولید چرم با انواع رنگ و طرح زنانه در داخل ایران از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و برای تولید کننده نیز صرفه اقتصادی دارد و مزیت رشد صنعت نیز دارد .

  122. سلام وقتتون بخير،قيمتها به چه صورته اگه عمده بخواهيم فرقي داره با تك فروشي؟رنگها به چه صورته؟مصنوعي هست چرمها يا به صورت طبيعي هست؟نحوه خريد و پرداخت به چه صورته راهنمايي كنيد؟؟؟

  123. سلام من از این کیف ها خیلی خوشم اومد کجا میتونم همه ی مدل هاتون و ببینم تا سفارش بدم

  124. سلام وقت بخیر

    کیف های چرم زنانه چهل تیکه یکی از بهترین و زیباترین هنر های دستی هستن که حالا صادراتی شدن طرح های واقعا زیبا و قیمت های مناسب و کیفیت بالا ی اوناباعث شده متقاضی های این کیف ها روز به روز افزایش پیدا کنه.

  125. سلام چه کیفای چرم قشنگی کیفیت هم دارن حتما ازاین سایت سفارش خواهم داد به بقیه پیشنهاد می کنم بگیرن قیمت به صرفه تر از بازارهست زیبا وجذابن

  126. این محصولات چرمی که موجود دارین فقط واسه خانما هستش؟ یا واسه اقایون هم موجوده؟

  127. بهترین بازار توزیع کیف چرم زنانه چهل تیکه در کشور کجاست. قیمت این محصول چنده؟مدل از کیف‌ چرم دخترانه رو هم دارید؟ قیمتش چنده؟ خرید عمده دارید؟ حداقل مقدار خرید چه قدر هست؟ میشه حضوری هم خرید؟ فقط خرید اینترنتی دارید؟

  128. یک کیف چرم زنانه چهل تیکه چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت چنده؟ صادرات هم دارید؟ارسال به شهرستان چه طور؟ خرید عمده تخفیف میدید؟ چه طور طرح های مختلف این محصول رو ببینم؟

  129. سلام ودرود
    ممنون ازسایت کیف چرم چهل تکه ی زنانه بخاطر اطلاع رسانی کامل وجامعشون

  130. سلام ودرود
    خریداران کیف چرم چهل تکه ی زنانه به این امر موافق هستند که چرم طبیعی دوام و ماندگاری بهتری دارند

  131. سلام وقت بخیر
    من همه نمونه کارهای کیف چرم زنانه چهل تیکه این فروشگاه را دیدم و بسیار طرح و رنگ های زیبا و متنوعی دارد که انتخاب را برای من سخت کرده بود.اما با مشاوره خوب کارشناس های این مجموعه تونستم کیف مورد نظر خودم را انتخاب کرده و سفارش دهم. اولین سایت خوبی را دیدم که مرکز تولید کیف چرم زنانه چهل تیکه است.

  132. چرم طبیعی دوام و ماندگاری بیشتری دارد. سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین. امکان برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی مثل واتس آپ هم وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید.

  133. برای تامین چرم خام باکیفیت برای تولید محصولات چرمی میتونم از سایت شما خرید کنم؟ قیمت چرم خام چنده؟ برای خرید عمده میخوام.فرم رو کامل کردم لطفا من رو راهنمایی کنید.

  134. سفارشی که چند روز پیش از سایت شما داشتم که کیف چرم زنانه چهل تیکه بود.قصد دارم این سفارش رو لغو کنم.چگونه سفارش از سایت شما رو لغو کنم؟ امکان لغو سفارش از سایت شما وجود داره؟آیا تمامی مبلغ پرداختی برگشت داده میشه؟لطفا من رو در مورد نحوه لغو سفارش و دریافت وجه پرداخت شده راهنمایی کنید

  135. محصولات عالی هستندطرح ونقشش حرف نداره باتوجه به توضیحاتی که دادین محصول بدون واسطه دست مشتری میرسه واین بهترین مزیت برای مشتریه وسوال که داشتم ایاچرم این محصولات پوسته پوسته نمیشه

  136. در محصولات چرم فقط کیف زنانه فروش دارید؟ کیف مردانه چه طور؟ برای راهنمایی میتونم از واتس آپ با مشاورین شما ارتباط بگیرم؟پاسخ گو هستید

  137. من یه مدل از این کیف ها چند روز پیش خریداری کردم برای خانمم خیلی دیر به دستم رسید ولی کیفیت خوب بود

  138. سلام چه مدل خوشگلی نحوه ثبت سفارش رو میشه راهنمایی کنید

  139. این طرح ها خیلی قشنگن اما خب اون کیفیت بالای چرم یکدست رو ندارن. یجورایی حس میشه که چرم مصنوعی هست. نمونه های دیگه ای هم دارین؟

  140. سلام وقت بخیر .ممنونم از سایت خوبتون .من برای همسرم سفارش داده بودم دیروز به دستم رسید .خیلی خوشش اومده .دست شما درد نکنه .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما